Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:16:11 GMT

مادری که دوقلوهای خود را فروخت تا با پول آنها موبایل بخرد!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۳۶۷

مادری که دوقلوهای خود را فروخت تا با پول آنها موبایل بخرد!

مجله مهر: به تازگی مادری در چین به جرم فروش نوزادان دوقلوی خود دستگیر شد.  پس از انجام مراحل تحقیقات، پلیس فاش کرد که او نوزادان دوقلوی خود را به مبلغ ۶۵۰۰۰ یوان (۹، ۱۰۰ دلار) فروخته تا بدهی‌های خود را تسویه کند و برای خودش یک تلفن همراه جدید بخرد!

به گفته روزنامه چینی Ningbo Evening News، این زن که ۲۰ سال سن دارد، در سپتامبر سال گذشته اقدام به فروش فرزندان دوقلوی تازه متولد شده خود کرد، او پس از دستگیری دلیل این کار را «بی پول و داشتن بدهی» عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این  مادر بی عاطفه افزود که والدینش از بارداری زودهنگام او خشمگین بوده‌اند و از کمک به او در پرورش نوزادان خودداری کرده اند.

هنوز مشخص نیست که چگونه این مادر ۲۰ ساله،  موفق به پیدا کردن خریداران برای دوقلوهای یک ماهه خود شد، اما این روزنامه گزارش می‌دهد که پلیس فقط هنگام بررسی یک مورد مشابه، از این معامله با خبر شده است. پلیس فهمیده که این نوزادان دوقلو به دو زوج مختلف در ادو استان مختلف کشور چین، به قیمت ۶۵۰۰۰ یوان، چیزی بیش از ۹۰۰۰ دلار فروخته شده اند.


پدر نوزادان که گفته می شود حتی هنگام تولد آنها حضور نداشته است، تنها پس از شنیدن فروش آنها در مقر پلیس حاضر شد. این مادر سنگ دل به پلیس گفته است که پول فروش نوزادان را با پدر بچه ها تقسیم کرده است. او از سهم خود برای تسویه بدهی های بانکی خود و خرید یک تلفن هوشمند جدید استفاده کرده، همچنین پدر بچه ها بدهی های قمار خود را تسویه کرده است.

سرانجام پلیس موفق شد نوزادان را در استانهای مختلف چین ردیابی کند و هر دو را در کنار والدین ما قرار دهد. والدین غیرمسئول دستگیر شده‌اند و با حبس زیادی روبرو هستند. در زمان دستگیری، این والدین سهم خود از پول حاصل از فروش را خرج کرده بودند.

کد خبر 4719470 عارف چراغی شوی

منبع: مهر

کلیدواژه: چین مادر شیر مادر ماه محرم صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه عاشورا مطبوعات ایران کربلا اینفوگرافیک معرفی کتاب ماه محرم و صفر قیام عاشورا ایالات متحده آمریکا امام حسین ع کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت

قهرمانفرد مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مبارزه همگانی با آفت سن غلات از فروردین آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با سن مادری در اراضی کشاورزی سمنان در حال انجام است، گفت: تا کنون مبارزه با سن مادری در سه‌هزار و ۸۰۰ هکتار از مزارع گندم و ۲ هزار و ۲۹۰ هکتار از جوزارهای استان سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح مبارزه با آفت سن مادری در شهرستان گرمسار بوده است، بیان کرد: مبارزه با آفت سن مادری در گرمسار به میزان یکهزار و ۳۱۰ هکتار گندم و ۵۶۰ هکتار جو انجام شد و در مجموع در یکهزار و ۸۷۰ هکتار مزارع غلات این طرح اجرا شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: بعد از گرمسار آرادان بیشترین سطح مبارزه را با میزان یکهزار و ۶۲۰ هکتار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو