Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه حمایت از نخبگان و پژوهشگران جوان یکی از رویکردهای مهم سپاه در استان فارس است، گفت: بستر مناسبی در سپاه ایجاد شده تا طرح‌های نظری دانشگاه با کمک سپاه اجرایی شوند. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس آئین انعقاد تفاهم‌نامه علمی، پژوهشی و تحقیقات کاربردی بین سپاه فجر استان فارس و دانشگاه شیراز با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و حمید نادگران ریاست دانشگاه شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر در این آئین با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه فجر و دانشگاه شیراز نویددهنده آغاز یک حرکت پُرشتاب علمی دراستان فارس است، گفت: ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، حمایت از نخبگان جوان، تحقیقات کاربردی، توسعه شرکت‌های دانش بنیان، خودکفایی در تولید محصولات دانش بنیان، پژوهش‌های کاربردی و تجمیع ظرفیت‌های علمی و فناوری استان فارس از اهداف مهم این تفاهم نامه هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه و جهادگران عرصه علم و فناوری از ارکان اساسی اقتدار نظامی و دفاعی کشور هستند، گفت: با تلاش اساتید انقلابی و جوانان نخبه کشور در صنایع دفاعی امروز در زمینه تجهیزات دفاعی نه تنها خودکفا هستیم بلکه تجهیزات دفاعی کشور قدرت مقابله با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا را دارند و این اقتدار علمی و دفاعی در وقایع اخیر به صورت عینی مشاهده شده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس: پاسخ نیروهای مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ قاطع و کوبنده استمعاونان جدید سپاه فجر فارس معرفی شدندفرمانده سپاه فجر: یکپارچگی نیروهای مسلح ایران ترسی فراگیر در بدنه استکبار جهانی ایجاد کرده است

سردار غیاثی با بیان اینکه حمایت از نخبگان و پژوهشگران جوان یکی از رویکردهای مهم سپاه در استان فارس است، گفت: انعقاد این تفاهم نامه یکگام عملی و تاثیرگذار در راستای تحقق این رویکرد مهم است.

وی با بیان اینکه دو تیم متخصص از دانشگاه شیراز و سپاه فجر استان فارس در تدوین این تفاهم نامه همکاری داشته‌اند، گفت: موضوعات پایان‌نامه‌های دانشجویی را باید به مسائل کاربردی در جامعه معطوف کنیم، بستر مناسبی در سپاه ایجاد شده تا طرح‌های نظری دانشگاه با کمک سپاه اجرایی شوند و موضوعات مرتبط با این تفاهم نامه نیز در همین راستا بوده و قابلیت اجرا دارند.

سردار غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر در قالب ارائه تسهیلات و مشاوره‌های علمی و پژوهشی از مبتکرین و مخترعین فارس حمایت می‌کند، گفت: در سال‌های اخیر هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادهای استان فارس با سپاه فجر در طرح‌های مختلف نظیر ساخت خانه برای محرومان و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان نتایج بسیار خوبی داشته و با تلاش دست اندرکاران این تفاهم‌نامه نیز به الگو و تجربه‌ای موفق در کشور تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اباعبدالله الحسین (ع) الگو و شاخص بصیرت انقلابی و اقدام جهادی است، گفت: جوانان عاشورایی و مومن در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با الگو گرفتن از سالار شهیدان برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دانشگاه مبدا تحول و تعالی جامعه است، گفت: دانشگاه، اساتید و دانشجویان از ارکان اصلی ارتقاء سطح فرهنگ جامعه، پیشرفت علمی و توسعه صنعت کشور هستند و روشنگری پیرامون وقایع جاری کشور در فضای مجازی و رسانه‌ای رسالت مهم اساتید انقلابی است.

انتهای پیام/  ع

R41382/P1494/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم

مردم شهرستان لار استان فارس همانند سایر نقاط کشور در تجمع شرکت کردند و با شعار‌های «الله اکبر» و «حیدر کرار» از حمله مقتدرانه و شجاعانه نیروی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی ابراز خرسندی و شادمانی کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

ابراز خوشحالی دختر خردسال رفسنجانی از حمله ایران به اسرائیل با کشیدن نقاشی + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • بررسی موانع پیش روی پژوهشگران برای انجام پژوهش
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم
  • کمک ۴۰۰ میلیون تومانی استانداری جهت بهسازی ساختمان انجمن سینمای جوان
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌سازوکار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌ساز و کار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • نامه ۴۰ جوان عراقی خطاب به حاج قاسم