Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:48:27 GMT

جامپائولو: میلان مشکلاتی دارد که قابل انکار نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۵۷۱

جامپائولو: میلان مشکلاتی دارد که قابل انکار نیست

مارکو جامپائولو، سرمربی میلان، پس از پیروزی 1-0 مقابل ورونا، اعلام کرد که قصد مخفی کردن مشکلات تیمش را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان که شب گذشته میهمان ورونا بود، در نهایت با تک گل کریشتوف پیانتک از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید؛ در حالی که تیم حریف در دقیقه 21 با اخراج ماریوش استپینسکی، 10 نفره شد و بیشتر دقایق بازی را با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامپائولو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" تیم خوب کار می کند، توازنش را به دست آورده است و من می دانم که نقاط ضعف و قوتی وجود دارد اما من روی بهتر شدن عملکرد بازیکنان و تیم کار می کنم.

همه نقاط ضعف و قوتی دارند؛ هیچ تیم کاملی وجود ندارد. من تلاش و اشتیاقی که تیم در بازی نشان داد را دوست دارم؛ اشتباه هم پیش می آید.

 

 

تیم در نمیه دوم خوب بازی کرد و دقت و نگرش درستی داشت. عبور از تیمی که در یک سومش، با 10 نفر دفاع می کند، دشواراست. ورونا به دفاعی ترین شکل بازی کرد و ما دائما در حال حمله بودیم. ما به شکل بی نقصی این کار را انجام ندادیم و البته کار زیادی برای پیشرفت وجود دارد اما پیروزی به ما کمک می کند که بتوانیم به کارمان ادامه بدهیم."

میلان هفته آینده در دربی دلا مادونینا مقابل اینتر قرار خواهد گرفت و جامپائولو تایید کرد که تیمش هنوز مشکلاتی دارد:" من نمی خواهم گرد و خاک را زیر قالی پنهان کنم. کاملا می دانم که باید بهتر شویم و مشکلاتی وجود دارد که باید آنها را حل کنیم. می خواهم تیم ساختاری برای کار کردن داشته باشد و براساس آن تیم را بسازیم."

آث میلان مارکو جامپائولو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان مارکو جامپائولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)

پیولی که به بردن تیم مورینیو عادت داشت، مثل بازی رفت اسیر تاکتیک های ده روسی شد. در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی میلان دو گل دریافت کرد تا اوضاع برای آنها بیش از حد سخت شود. مصدومیت لوکاکو و اخراج چلیک هم تاثیری در روند کار میلان ایجاد نکرد و در نهایت رم به مرحله بعدی صعود کرد.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی 5-0 میلان مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا (19 آوریل، 1989) / فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم ۲ - آث میلان ۱؛ پیروزی بزرگ برای آقای گلادیاتور
  • پیولی به آخر خط رسید؛ میلان حالا در جهنم
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست