Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@22:20:02 GMT

از روحانی در آنکارا تا دیدار بشار اسد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۷۱۴

از روحانی در آنکارا تا دیدار بشار اسد

در نوبت عکس امروز دوشنبه، ۲۵ شهریور از لنز دوربین عکاسان به تصویر کشیده شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قطب خیارشور،  روضه‌خوانی در خانه زرگرباشی اصفهان، برداشت «عسل» در اراک، ادامه نا آرامی‌ها در پاریس، اجرای نمایش عاشورایی در بندرعباس، دیدارمعاون وزیر امور خارجه هند با ظریف، رویش علف هرز روی یک اثر جهانی، معماری دیدنی آفریقا، ورود رییس جمهور به آنکارا، دیدار فرستاده پوتین با بشار اسد، بخشی از تصاویر نوبت عکس امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



  ورود رییس جمهور به آنکارا دیدارمعاون وزیر امور خارجه هند با ظریف روضه‌خوانی در خانه زرگرباشی اصفهان اجرای نمایش عاشورایی در بندرعباس تصویر پانوراما زیبا از حرم حضرت ابوالفضل-ع برداشت «عسل» در اراک شیراوان خراسان شمالی، قطب خیارشور رویش علف هرز روی یک اثر جهانی- گنبد قابوس ادامه نا آرامی‌ها در پاریس معماری دیدنی در آفریقا سقوط مرگبار هواپیما در کلمیبا دیدار فرستاده پوتین با بشار اسد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عکس خبری نوبت عکس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

ساعت برگزاری دو دیدار باقی‌مانده تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود، این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ادعای جالب سرپرست سابق تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • رویش گیاه ریواس در دشت‌های زیرکوه
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است
  • رویش لاله‌ها در باغ ایرانی
  • بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه
  • راه‌حل اردوغان در برابر اسرائیل چیست؟