Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش پارادوومیدانی ایران در رشته پرتاب وزنه گفت: هرچند رکوردهایم طی هفت ماه گذشته با انجام تمرینات سخت بهبود یافته و راضی کننده است، اما برای حضور در مسابقات جهانی امارات به این رکوردها قانع نیستم.

مهران نکویی مجد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از انجام تمرینات سخت و فشرده برای حضور در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ امارات خبرداد و اظهار کرد: کمتر از دو ماه دیگر به این مسابقات اعزام می شویم، برای همین با سخت‌تر کردن تمریناتم بدنبال مدال آوری دوباره در این رقابت‌ها هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اردوهای ملی پوشان پارادوومیدانی متمرکز نیست و باید با هر زیرساختی که در استانهایشان دارند به تنهایی تمرین کنند، تصریح کرد: من هم درحال حاضر تمریناتم را بصورت انفرادی و با علم و تجربه چندساله ای که دارم انجام می دهم و مدیریت و برنامه ریزی تمرینات هم با خودم است.

دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان اضافه کرد: در شرایط فعلی روزی سه ساعت در دو نوبت صبح و عصر و در مجموع هفته ای ۱۴ جلسه تمرین می کنم. از رکوردهایی که می زنم راضی هستم، اما برایم قانع کننده نیست.

وی یادآورشد: اسفند سال گذشته رکورد ۱۱.۸ متر را ثبت کردم که با تمرینات فشرده ای که طی هفت ماه گذشته داشتم، این رکورد را به ۱۱.۹۸ متر رسانده ام.

نکویی مجد با بیان اینکه در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ امارات که آبان برگزار می شود، رقبای قدرتمندی در پیش دارد، عنوان کرد: ورزشکاران کلمبیا، چین، اردن و چند کشور دیگر مهمترین رقیبانم در این رقابت ها هستند و باتوجه به اینکه نفرات اول و دوم هر رشته سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را بدست می آورند، کار سختی پیش رو دارم و امیدوارم بتوانم مدال خوشرنگی را در رقابت با آنها کسب کنم.

این ملی پوش پارادوومیدانی افزود: در مسابقات امارات علاوه بر پرتاب وزنه، به احتمال زیاد در رشته پرتاب نیزه هم شرکت خواهم کرد.

وی در ادامه از عدم حمایت مالی از ورزشکاران ملی پوش پارادوومیدانی هم انتقاد کرد و گفت: چون حمایتی نمی شویم، برای همین نمی‌توانیم تمام فکرمان را روی تمرینات متمرکز کنیم.

ملی پوش پارادوومیدانی اضافه کرد: تمام تردیدهایی که پیش از اعزام به تهران دارم و مکمل هایی که مصرف می کنم، همه با هزینه های شخصی است.

این ورزشکار کرمانشاهی در پایان اظهار امیدواری کرد، یکی از صنایع استان بتواند به عنوان اسپانسر برای حضورش در مسابقات جهانی امارات حامی مالی او شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • فیلم/بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه
  • بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد