Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@20:28:27 GMT

حرف زشت گزارشگر به لوکاکو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۷۷۰

چند هفته‌ای است که نژادپرستی به فوتبال ایتالیا برگشته است و این بار دامن لوکاکو را گرفته است.

چند هفته‌ای است که نژادپرستی به فوتبال ایتالیا برگشته است و این بار دامن لوکاکو را گرفته است. همه چیز از بازی با کالیاری شروع شد که او پشت توپ قرار گرفت و هواداران کالیاری که قبلا مویس کین، مهاجم یوونتوس را مورد حملات زشت خودشان قرار داده بودند، علیه لوکاکو شعارهای نژادپرستانه سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار کارشناس شبکه TopCalcio۲۴ در ایتالیا اظهارات عجیبی را روی خط زنده به زبان آورد و گفت: اگر با لوکاکو در موقعیت تک به تک قرار بگیرید کار شما تمام است و به زمین می‌افتید و اگر ۱۰ تا هم موز داشته باشید باید به او بدهید تا بخورد...

فابیو راوزانی، مدیر این شبکه بلافاصله روی خط برنامه آمد و ضمن عذرخواهی از بینندگان تلویزیونی اعلام کرد این کارشناس دیگر در این شبکه تلویزیونی ظاهر نخواهد شد.

 قرارداد این بازیکن با اینتر ۵ ساله است و این باشگاه ایتالیایی برای خرید جدید خود ۷۵ میلیون پوند پرداخت کرد تا گرانترین خرید تاریخ این باشگاه لقب بگیرد.

هدایت اینتر را در تابستان امسال آنتونیو کونته بر عهده گرفت و این تیم امید زیادی دارد که عنوان قهرمانی را بعد از سال‌ها به دست آورد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FEy برچسب ها: لوکاکو ، فوتبال ، یوونتوس

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لوکاکو فوتبال یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب(دوشنبه) به تماشای مسابقه آنالیا اسپور و گالاتاسرای پرداخت. مسابقه‌ای که غیر از قلعه‌نویی یک میهمان ویژه دیگر هم داشت.

وینچنزو مونتلا ستاره سابق و نامدار فوتبال ایتالیا که هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده دارد در حاشیه حضور در بازی لیگ این کشور، با قلعه‌نویی سرمربی ایران ملاقات داشت.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیمهای ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

این مساله باید در نامه نگاری های بعدی میان فدراسیون های دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد و باید دید چه زمانی ایران و ترکیه با هم دیدار دوستانه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-2 کالیاری (سری آ ایتالیا - 2023/2024)
  • گل روملو لوکاکو به اودینزه (اودینزه 1-1 آاس رم)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات