Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:41:20 GMT

واژگونی خودرو دراهواز پنج مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۸۶۸

واژگونی خودرو دراهواز پنج مصدوم برجا گذاشت

ابراهیم قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این حادثه در بلوار مدرس اهواز رخ داد بیان کرد: در این حادثه ۲ نفر مذکر و سه نفر مونث درون اتاق خودرو حبس و مصدوم شدند که پس از خارج کردن آنها از خودرو، برای درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی گفت: این حادثه باعث مسدود شدن مسیر تردد خودروها شد که ماموران آتش نشانی با خارج کردن خودرو واژگون شده مسیر تردد را بازگشایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: همچنین صبح امروز یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در منطقه سپیدار اهواز آتش گرفت که دلیل وقوع این حادثه مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه در تابستان امسال گزارشات زیادی از آتش گرفتن خودروها به آتش نشانی اعلام شد افزود: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و خودرو بر اثر این حادثه دچار آسیب جدی شد. ماموران آتش نشانی با خروج خودرو از جاده مسیر را برای تردد خودروها باز کردند.

بر اساس  گزارش ایرنا همچنین صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون جاده ساحلی شرقی اهواز مسدود و راننده خودرو نیز مصدوم شد. 

۷۱۵۸ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی واژگونی اهواز تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: با اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو رونیز یک گروه امدادی به محل حادثه واقع در جاده روستای ازان به روستای حسن رباط اعزام شد.


محمد جواد نوروزی افزود: یک نفر در صحنه حادثه جان باخت و یک مصدوم این حادثه با کمک نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ وزوان به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین