Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:22:29 GMT

۱۱۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۴۹۰۸

۱۱۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود

عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۹۰ دوربین نظارتی در شهر قم فعال است، گفت: ۱۱۰ دوربین نظارتی خریداری و قرارداد نصب آن منعقد شده که تا پایان امسال در سطح شهر نصب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با نصب ۲۰۰ دوربین نظارتی پوشش نسبی در سطح معابر شهر خواهیم داشت، افزود: دوربین‌ها عمدتا در میادین، چهارراه‌ها و مکان‌های پرتردد نصب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: شهر قم با نصب دوربین‌های جدید به نسبت جمعیت شهر، متناسب با سایر کلانشهرها خواهد بود.

وی با بیان اینکه نصب دوربین نظارتی در سطح شهر مانع از وقوع اتفاقات از جمله تصادف می‌شود، افزود: نظارت تصویری موجب می‌شود تا بتوان در صورت بروز تصادف تصمیمات سریع‌تر و به موقع‌تری گرفته شود و عوامل امدادی و خدماتی بتوانند سریع‌تر به محل برسند.

ذاکریان اظهار داشت: نصب دوربین‌های نظارتی با تشخیص ترافیک معابر و اطلاع رسانی برای مسیریابی و نصب تابلوهای خبری هوشمند در سطح شهر می‌تواند کمک بسیاری به شهروندان داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: دوربین‌های نظارتی از لحاظ تأمین امینت نیز نقش بسیار مثبتی دارند.

کد خبر 4719021

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری قم قم ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری عاشورا شیراز ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۲۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از بازدید ۴۲۰ هزار و ۷۶۷ گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و موزه‌های استان از نوروز امسال تاکنون خبر داد.

عطا حسن پور روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه گفت: این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین جاری از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۶۳ هزار و ۹۳۰ نفر از موزه‌های استان و ۱۸۸ هزار و ۸۳۷ نفر از جاذبه‌های طبیعی لرستان بازدید کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: هم چنین ۷۹ هزار و ۷۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی استان و ۳۴ هزار و ۵۲ نفر از اماکن مذهبی استان بازدید داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اقامت و اسکان ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ مسافر نوروزی در استان در مدت یاد شده اظهار کرد: از این تعداد مسافر نوروزی ۲۷ هزار و ۵۸۹ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۷۳ هزار و ۶۳۸ نفر در اقامتگاه‌های غیر رسمی و دو هزار و ۴۹۸ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان و اقامت داشته‌اند.

حسن پور تصریح کرد: از مجمع اسکان و اقامت یاد شده در استان، هشت هزار و ۴۳ نفر در هتل‌ها، ۵۷۷ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، سه هزار و ۶۴۴ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی و بیش از سه هزار نفر در مهمانپذیرهای استان اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: همچنین از مجموع آمار یاد شده، پنج هزار و ۱۱۱ نفر در زائرسراهای استان و یک هزار و ۱۳۶ نفر در طرح خانه مسافر لرستان اسکان یافته‌اند.

او با اشاره به نظارت روزانه بر مراکز بین راهی، اقامتی و رستوران‌های استان نیز افزود: همچنین در مدت یاد شده ۲۳۲ مورد بازدید نظارتی در استان انجام شده که در مجموع ۲۳ تذکر و یک مورد اخطار کتبی صادر شده است.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای نظارتی انجام شده، ۱۵۶ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و ۵۰ مورد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۵۷۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های لرستان
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • بیش از یک‌میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه دیدن کردند
  • بازدید ۴۲۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان
  • خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار
  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • هیئت نظارت متا خواستار پایان ممنوعیت کلمه «شهید» شد