Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : عزت و آبروی کشور مرهون ازخودگذشتگی‌های شهدای عزیز بوده و مردم ایران نیز قدردان رشادت آن‌ها هستند.

او گفت : به برکت خون مطهر شهداست که امروز به یک بزرگ جهانی تبدیل شده و حل بسیاری از معادلات دنیا بدون حضور کشورمان امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جاویدان افزود: ادامه راه شهدا باعث افزایش اقتدار و عزت کشور شده و دشمنان را بیش از گذشته در مقابل جمهوری اسلامی زبون و زمین گیر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خانواده شهدا را نماد صبر و استقامت معرفی کرد و گفت: اجر و پاداش آن‌ها در نزد خداوند متعال کمتر از شهید عزیزشان نیست.

او رسیدگی به خانواده شهدا و رفع مشکلات آن‌ها را از جمله وظایف مسئولان برشمرد و گفت: پلیس در این راستا همه توان خود را به کار گرفته و به خدمتگذاری به آن‌ها افتخار می‌کند.

 

 

انتهای پیام/د

عزت و آبروی کشور مرهون ازخودگذشتگی‌های شهدای عزیز بود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی شنبه شب در دیدار فرمانده یگان ویژه استان بوشهر گفت: با توجه به وضعیت استراتژیکی و حساس استان بوشهر و نیز تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک‌های معاند نیاز به مراقبت و هوشیاری همه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: اقتدار نیروهای مسلح با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نشانه اقتدار نظام والای اسلامی است و باید نیروهای مسلح با حفظ هوشیاری و وقت نظر و تعامل و استفاده از نظریات و تحریکات همدیگر امنیت مرزی و شهری را بیش از بیش افزایش دهند..

سرهنگ مهرداد جمشیدی‌نژاد فرمانده یگان ویژه استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب فرمانده مرزبانی استان از آمادگی نیروهای یگان ویژه با فرماندهی مرزبانی استان در راستای برقراری نظم امنیت اظهار امیدواری کرد و افزود: با تعاملات نیروهای مسلح این امنیت مطلوب روز به روز ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 6078366

دیگر خبرها

  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است
  • سیلی محکم سپاه به رژیم صهیونیستی، اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید
  • سپاه به افسانه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان داد
  • رژه روز ارتش در کرمانشاه برگزار می‌شود