Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@18:16:46 GMT

جزئیات تازه از سریال «خوابزده» و «پایتخت۶»

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۰۳۳

به گزارش فارس، در حال حاضر 30 درصد از تصویربرداری فصل دوم مجموعه «خواب‌زده» انجام شده و فصل اول نیز مراحل فنی را سپری می‌کند. 

بنا بر این گزارش، بناست با انجام مراحل فنی فصل اول توزیع شود و تصویربرداری فصل دوم نیز همزمان انجام شود. 

تصویربرداری فصل دوم سریال «خواب‌زده» تا آبان ماه به طول خواهد انجامید و پس از آن سیروس مقدم تصویربرداری فصل ششم پایتخت را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فصل ششم مجموعه پایتخت همه بازیگران جز علیرضا خمسه حضور خواهند داشت و مهران احمدی نیز که در قسمت‌های قبلی از سریال خارج شده بود، در فصل جدید حضور خواهد داشت. 

مجموعه تلویزیونی «پایتخت 6» برای پخش در ایام نوروز از شبکه یک سیما تولید خواهد شد. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق روح تازه در کالبد بناهای تاریخی پایتخت

حامد سلیمی روز یکشنبه به ایرنا گفت: در سال ۱۴۰۱ لایحه ای به منظور سیاستگذاری و اجرای صدور پروانه مرمت و احیا بناهای تاریخی و ارزشمند شهر تهران توسط شهرداری تهران، تدوین و به شورای اسلامی شهر ارسال شد که پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی های تخصصی با حضور اعضای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد تا تصمیم گیری درخصوص تمامی لوایح مرتبط به بافت و بناهای تاریخی به صورت متمرکز صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا تجمیع لوایح مرتبط به بافت و بناهای تاریخی، در دستورکار اداره کل معماری و ساختمان قرار گرفت و در قالب طرح به شورای اسلامی شهر تهران ارسال و در نهایت اسفند ماه سال ۱۴۰۲ با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

سلیمی با بیان اینکه یکی از مهم ترین بخش های این طرح، صدور پروانه مرمت و احیا است اظهار داشت: بر این اساس شهرداری تهران به منظور حفاظت از ابنیه و بافت تاریخی شهر تهران کاهش زمان و تسهیل در فرآیند مرمت و احیای آن ها نسبت به صدور پروانه مرمت و احیا اقدام خواهد کرد همچنین زیرساخت های لازم و قانونی نیز در حوزه‌های صدور پروانه مرمت و بهره برداری و نظارت بر کاربری های متناسب با هویت بنای تاریخی برای مرمت و احیا بناهای ارزشمند شهر تهران توسط مالکین و سرمایه گذاران خصوصی ایجاد شده است.

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران اضافه کرد: معافیت از همه عوارض مربوط به پروانه های ساختمانی، امکان توسعه بنا به میزان ۲۰ درصد از مساحت اعیان تا سقف ۲۰۰ متر مربع، اعطای کارکرد متناسب جهت احیا و عدم الزام به تامین پارکینگ، از مشوق‌های پیش بینی شده برای مرمت و احیا ابنیه تاریخی و ارزشمند شهر تهران است.

وی همچنین به الزام تشکیل کمیته سیاست‌گذاری تملک و بهره‌برداری بناهای ارزشمند و تاریخی تحت مالکیت شهرداری تهران در مصوبه مذکور اشاره کرد و گفت: این کمیته به منظور مدیریت واحد و سیاستگذاری متمرکز در امر حفاظت، مرمت و بهره برداری از بافت و ابنیه دارای ارزش تاریخی و هویت فرهنگی شهر تهران تشکیل می شود و یکی از اهداف آن ایجاد شرایط مناسب جهت ورود سرمایه گذاران خصوصی در راستای ارتقا سرانه های خدماتی و افزایش کیفیت زندگی در بافت واجد ارزش تاریخی - فرهنگی شهر تهران است.

سلیمی درخصوص اقدامات پیش بینی شده در این طرح برای برنامه‌ریزی و پشتیبانی از ابنیه و بافت‌های تاریخی در راستای هوشمندسازی و ایجاد بسترهای داخلی لازم در شهرداری تهران اظهارداشت: در سطح شهر تهران بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ بنای ثبت ملی و واجد ارزش تاریخی فرهنگی شناسایی شده که تسریع در زمان پاسخگویی به استعلامات، تسهیل در فرآیند مرمت و احیا، صدور مجوزهای تخریب و نوسازی در ابنیه فاقد ارزش و ارائه اطلاعات ابنیه به صورت شفاف در قالب تفاهم نامه مشترک با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در دستورکار قرار خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • (تصاویر) تغییر چهره زنانه سارا و نیکا در سوئد! | دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتند!
  • تزریق روح تازه در کالبد بناهای تاریخی پایتخت