Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از عکسبرداری از قفسه سینه مهاجم استقلال مشخص شد دنده وی دچار شکستگی نشده اما برای رساندن وی به دربی پایتخت باید تا اواخر هفته منتظر ماند.

به گزارش  فارس، شیخ دیاباته در دقیقه 37 دیدار با نفت مسجد سلیمان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

بعد از پایان مسابقه و حضور دیاباته در بیمارستان این شایعه مطرح شد که دنده وی دچار شکستگی شده اما بعد از عسکبرداری از قفسه سینه این بازیکن مشخص شد دنده وی هیچ شکستگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است کادر پزشکی تیم استقلال تلاش خود را برای رساندن دیاباته به بازی با پرسپولیس انجام دهد و بعد از بازگشت این تیم به تهران تدابیر لازم در این زمینه صورت بگیرد.

مهدی قائدی دیگر بازیکن مصدوم استقلال است که پس از برخورد با عباس عسگری از ناحیه مچ آسیب دید. با وجود آنکه استراماچونی در نشست خبری عنوان کرد که ممکن است قائدی هم به دربی نرسد اما شرایط این بازیکن چندان بد نیست و حضور قائدی در دربی ممکن شده است.

این در حالی است که استقلالی‌ها قرار است برای این دو بازیکن در هفته پیش رو برنامه‌های پزشکی را در نظر بگیرند تا آنها را به دربی حساس پایتخت برسانند.

به گزارش فارس، دیاباته و قائدی هر دو در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال که در شهر اهواز برگزار شده است، شرکت نکردند و برنامه‌های درمانی را پشت سر گذاشتند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیاباته استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. 

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست