Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@19:28:36 GMT

فیلم کوتاه «تاسیان» به تدوین رسید 

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۱۱۹

فیلم کوتاه «تاسیان» به تدوین رسید 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «تاسیان» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی الهام احمدی از عکاسان رسانه‌ای با حضور علیرضا وحدی که پیش از این تدوین مستند «غمنومه فریدون» را برعهده داشته است، تدوین می‌شود. 

این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای در مرداد امسال و در لوکیشن‌های «سرای محله پیروزی» و «کتابفروشی نشر افق» تصویربرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «تاسیان» که با صدای عرفان ابراهیمی روایت می‌شود، شاهد تعاریف افراد از یک روز کاملا معمولی هستیم. 

«تاسیان» که البته با عنوان «یکشنبه غم‌انگیز» مجوز ناجی هنر را برای تولید دریافت کرده؛ یک عنوان گیلکی با مفهوم غم و دلتنگی است که کاملا با فضای فیلم همخوانی دارد. 

به گفته الهام احمدی کارگردان این فیلم کوتاه که از فعالان هنری است، فارغ التحصیل دانشگاه هنر تهران و عضو انجمن ملی عکاسان ایران که تا پیش از این موفق به کسب رتبه در جشنواره‌های «شمسه»، هجدهمین جشنواره عکس بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران و حضور در چندین دوره جشن تصویر سال شده است، اولین رونمایی فیلم «تاسیان» در نزدیکترین جشنواره فیلم کوتاه پیش‌رو خواهد بود، با توجه به اینکه این کارگردان قصد دارد فیلم خود را به اکثر جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی ارسال کند.

صدیقه کیانفر، ندا عقیقی، حسن تسعیری، آزاده محمدیان، آناهیتا آذرپیوند، مهسا شاملو، فرناز خاکزاد، زهرا سعیدی، مجید کشاورزی، نیکناز طاهری یکتا، امیرحسین فاتحی، لینا ربیعی و امیررضا احمدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
عوامل فیلم کوتاه «تاسیان» عبارتند از: نویسنده، کارگردان، تهیه کننده: الهام احمدی، سرمایه گذار: علی اصغر ترکیان، دستیار کارگردان: نسترن فلاح، مدیر فیلمبرداری: رضا رضایی، صدابردار: ماهان جعفرزاده، تدوینگر: علیرضا وحدی، طراح گریم: مهرناز محوی، مدیر تولید: امیررضا احمدی، طراح صحنه: نوشین مختارپور، طراح لباس: نسترن فلاح، برنامه‌ریز: لینا ربیعی، دستیار تصویربردار: علی قزلحصاری، منشی صحنه: علی آریانیک، عکاسان: سجاد احمدی مجد/ رضا جاویدی.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1299959

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه سینمای ایران عکاسی عربستان باشگاه استقلال آرامکو سینمای ایران ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود