Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@06:07:08 GMT

حذف عنوان "شهید" به ایستگاه‌ بی آرتی رسید!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۲۳۳

حذف عنوان 'شهید' به ایستگاه‌ بی آرتی رسید!

پس از حذف" عنوان شهید" از برخی معابر شهر تهران، اینبار حذف کلمه شهید به ایستگاه‌های بی‌آرتی رسید!

به گزارش شریان نیوز، به نقل از تسنیم، چندی است که اخبار حذف " عنوان شهید" از معابر شهر تهران خبرساز شده است به طوری که کلمه "شهید" از روی برخی از تابلوهای پرچمی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تهران در مناطق مختلف حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از این اتفاق شهرداری تهران، طی اطلاعیه‌ای از شهروندان حذف نام "شهید" از خیابان‌ها را گزارش کنند!

اما ظاهراً شهرداری تهران نه تنها قصد اصلاح این رویه ضدارزشی خود در حذف "عنوان شهید" از سطح معابر تهران را ندارد بلکه حالا اخبار جدید حکایت از حذف نام شهید از "ایستگاه‌های بی‌آرتی" دارد!
 


بر همین اساس اخیراً  عنوان شهید از "ایستگاه بی‌آر‌تی شهید مدنی" حذف شده است.

هنوز مسئولان شهری تهران در این زمینه اظهار‌نظری نکرده‌اند.

برچسب هامعابر شهر تهرانبی‌آر‌تی

منبع: شریان

کلیدواژه: معابر شهر تهران بی آر تی سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود

تین نیوز

مسعود درستی، مدیر عامل شرکت مترو تهران در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران این شرکت در سال جاری، به تبیین رئوس برنامه های پیش رو پرداخت و گفت : آنچه تاکنون در خصوص اقدامات توسعه ای خطوط هفتگانه مترو تهران صورت پذیرفته است، قابل تامل و ارزنده بوده و البته در کنار مسائل کمی، باید به مساله کیفیت جابجایی مسافران بیش از پیش توجه شود؛ در واقع زمانی می توان از بهبود کیفیت خدمات این شبکه سخن گفت که شاهد افزایش استقبال مسافران از سیستم حمل و نقل عمومی انبوه بر باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مدیر عامل شرکت مترو تهران در ادامه با تاکید بر لزوم تکمیل ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ طی سال جاری، افزود: نکته مهم در برنامه های سال ۱۴۰۳ این است که روند عملیات اجرایی خطوط جدید تسریع یافته و البته در کنار این امر مهم، پروژه های توسعه ای خطوط موجود که عرصه فراگیری شبکه مترو در اقصی نقاط پایتخت را گسترش می دهد، به طور جدی دنبال شود. این پروژه ها شامل توسعه شرقی خط ۲، توسعه شرقی و غربی خط 4 ، توسعه جنوبی خط ۶ و همچنین توسعه شمال غربی خط ۷ است که برخی از آنها پیشرفت های خوبی هم داشته اند.

مهندس درستی در پایان صحبت های خود، یکی از مهم ترین برنامه های سال ۱۴۰۳ شرکت مترو تهران را پیگیری روند احداث پایانه های باقی مانده خطوط موجود قلمداد کرد و گفت: اگر نتوانیم فرآیند تکمیل پایانه های خطوط فعلی را در مدت زمانی مشخص تعیین تکلیف کنیم، در آینده ای نه چندان دور نه تنها موضوع تعمیر و نگهداری ناوگان حمل و نقلی شبکه مترو به مشکل برمی خورد بلکه سرویس دهی روزانه به مسافران نیز با اما و اگرهای فراوانی مواجه خواهد شد و این امر به معنای کم اثر شدن اقدامات توسعه ای شبکه موجود خواهد بود.

    آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳
  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • راه اندازی ایستگاه شادی در ماهدشت به پاس قدردانی از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق + فیلم
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • ◄ فیلم| سقوط دیزل به دره در راه آهن ناحیه تهران/ حال لوکوموتیوران خوب نیست
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی برگزار می‌شود
  • سازمان ملل تحقیقات درباره حملات رژیم صهیونیستی به رسانه‌ها را خواستار شد