Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،جعفری رئیس شورای حل اختلاف گلستان در حاشیه بازرسی از شعب شورای حل اختلاف کمالان گفت: در پنج ماه گذشته بیش از یک هزار پرونده از محاکم به شعب صلحی کمالان وارد و حدود ۸۸ درصد این پرونده‌ها با پادرمیانی اعضای شعب و گذشت طرفین با صلح و آشتی مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با قدردانی از تلاش اعضای شورای حل اختلاف افزود: اعضای شورا با قبول مسئولیت و بدون هیچ گونه چشم داشتی و افتخاری در حال خدمت به مردم شریف منطقه هستند و دعاوی و اختلافات آنان را حل و فصل می‌کنند.
احمد جعفری با اشاره به حضور هیئت ۳ نفره بازرسی در شعب شورای حل اختلاف استان گفت: حضور در دورترین شعب شورای حل اختلاف، امکان تعامل چهره به چهره و بررسی مشکلات به منظور برنامه ریزی بهتر برای تدوین دوره‌های آموزشی ویژه هر حوزه قضایی را در سطح استان فراهم می‌کند.
️جعفری با بیان این که پارسال با سرکشی از شعب روستایی و شهری، عملکرد و کیفیت کار اعضا را بررسی کردیم افزود: با ارائه آموزش‌های کاربردی در بازرسی‌های کارشناسان، کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها در شعب شورای حل اختلاف استان بهتر شده است.   انتهای پیام / ن سازش ۸۸ درصد پرونده‌های قضایی در کمالان علی آبادکتول

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای حل اختلاف دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این خبر آمده است که معاونت وقت دایره فنی و درآمد شهرداری تکاب با مشارکت و همکاری رئیس شورای شهر وقت تکاب به اتهام ارتکاب جرائمی نظیر تحصیل مال از طریق نامشروع، شرکت در تبانی در معاملات شهرداری با اشخاص، سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی، به حبس، انفصال دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی، انتشار حکم محکومیت در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار، محکوم و این حکم در مرجع تجدیدنظر استان قطعی شده است و پرونده درخصوص بخش‌های دیگر مفتوح بوده و رسیدگی‌های قانونی لازم از طریق مرجع قضایی ذی صلاح در دست اقدام خواهد بود.
روابط عمومی دادگستری استان به همکاری موثر و نتیجه بخش اداره کل اطلاعات و دادگستری استان در مبارزه با فساد اداری خصوصاً در پرونده فوق اشاره و تاکید نموده به حمدا... نهاد‌های نظارتی استان هماهنگی خوبی در خشکاندن ریشه فساد دارند و در این خصوص دستگاه قضایی استان از اقدامات نهاد‌های نظارتی و امنیتی حمایت قاطع دارد.

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول