Web Analytics Made Easy - Statcounter

زرینچه به تشریح جنجال های شب گذشته پرداخت.

طرفداری- سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید درست است ما در این سه بازی خوب کار نکردیم و امتیازاتی که باید می‌گرفتیم به دست نیاوردیم ولی خودمان از همه ناراحت‌تر هستیم.

جواد زرینچه، سرپرست استقلال در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته بعد از پایان بازی مقابل رختکن تیم استقلال رخ داد و درگیری‌هایی در آن محوطه به وجود آمد، گفت:

ماجرا از این قرار است که یکی از لیدرهای معروف نفت مسجدسلیمان دختر کوچکش را به داخل استادیوم آورده بود و می‌خواست با بازیکنان استقلال عکس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین آقامدد جباری خطاب به وی گفت که دختر شما هم مثل ناموس ما می‌ماند ولی شرایط در رختکن مساعد نیست و بازیکنان ما مشغول تعویض لباس‌هایشان هستند. وقتی این صحبت به این لیدر عزیز منتقل شد او اشتباها تصور کرد که آقامدد در حال فحش دادن به وی است. و به همین دلیل درگیری به وجود آمد. این شخص لیدر شناخته شده نفت مسجدسلیمان است و بچه بدی هم نیست اما یک سوء تفاهم باعث ایجاد درگیری شد.

وی در خصوص اینکه بعد از پایان مسابقه شیشه‌های اتوبوس استقلالی‌ها هم شکسته شده است،‌ گفت:

این کار بی‌انصافی بود. اتوبوس برای همشهری‌های خودشان بود و نباید این کار را انجام می‌دادند.متاسفانه با آجر شیشه‌های اتوبوس را شکستند اما در طول بازی هواداران‌شان کوجکترین فحاشی نکردند و اصلا با تیم استقلال کاری نداشتند. شیشه جلوی اتوبوس شکست و شرایط بازیکنان ما در آن لحظات اصلا خوب نبود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص داوری مسابقه نیز گفت:

متاسفانه در چند صحنه ما مستقیما از داوری ضرر کردیم. خود کارشناسان داوری هم گفتن خطا روی دیاباته پنالتی بوده و حتی بازیکن حریف می‌توانست کارت زرد بگیرد و ممکن بود در ادامه بازی با کارت زرد دوم مواجه می‌شد. همچنین اخطاری به فرشید اسماعیلی داده شد درست نبود و حرکت اسماعیلی حرکت خطرناکی نبود که داور به او کارت زرد دوم را بدهد. متاسفانه همیشه این مشکلات هست و ما ناچاریم این تصمیمات را قبول کنیم. امیدوارم روزی مشکلات برطرف شود. 

وی در خصوص آخرین شرایط قائدی و دیاباته گفت:

کادر پزشکی استقلال در تلاش است که هم قائدی هم دیاباته را به بازی برساند. ما باید تیم را جمع و جور و خود را آماده بازی کنیم.

زرینچه در خصوص اینکه آبی‌پوشان در سه هفته اخیر خوب نتیجه نگرفتند، گفت:

من اعتقادم این است با غصه؛ ناراحتی و افسوس خوردن نمی‌شود کاری کرد. ما باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم و خودمان باید این شرایط را عوض کنیم. باشگاه تلاش خود را انجام داده و چیزی کم نگذاشته است. کادر فنی هم به دنبال این است که شرایط را بهتر کند تا در بازی با پرسپولیس با تیم خوبی به مصاف حریف برویم.

وی تاکید کرد:

ناامیدی اصل چیز خوبی نیست، درست است ما در این سه بازی خوب کار نکردیم و امتیازاتی که باید می‌گرفتیم به دست نیاوردیم ولی خودمان از همه ناراحت‌تر هستیم و احتیاج داریم هواداران ما را حمایت کنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست

به گزارش همشهری آنلاین علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، درخصوص خبر منتشرشده مبنی‌بر اینکه داور مصاف استقلال و آلومینیوم بابت اعلام گل از سوی کمکش ناراحت بوده، اظهار کرد: «من این خبر را شنیدم ولی این اتفاق باورنکردنی است. مگر می‌شود داور به کمک خود بگوید چرا گل را اعلام کرده‌ای؟ این دیگر اشتباه داوری و اتفاق نیست، این یک فاجعه است!» این درحالی است که طی روزهای اخیر این شایعه به‌صورت پررنگی در محافل خبری مطرح شده که عادل گل را قبول نکرد و به‌محض دیدن پرچم کمک خود آن را پذیرفت، هرچند معمولا داوران با داشتن زاویه عمود بر خط دروازه از لحاظ منطقی و علمی نمی‌توانند در چنین صحنه‌هایی به تصمیم‌گیری پرداخته و به تصمیمی که کمک‌های خود می‌گیرند اعتماد و اطمینان می‌کنند.

بر همین اساس اسماعیل صفیری، عضو کمیته داوران- که اتفاقا ناظر داوری این دیدار بود- نیز در این باره گفت: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد. این مساله کذب محض است و به این صحبت‌ها گوش ندهید. داوری در این بازی عالی بود و مشکل خاصی وجود نداشت.» نکته قابل‌توجه دیگر در این دیدار مربوط به کارت زردی بود که رضا عادل در نیمه اول به نکونام داد تا سرمربی استقلال را دو کارته کرده و بازی بعدی تیمش را از دست بدهد. صفیری درباره دلیل این کارت زرد افزود: «این جریمه به‌خاطر اعتراضی بود که ایشان کردند. در هر صورت هر کسی اعتراض کند با کارت جریمه می‌شود. باز هم تاکید می‌کنم که بازی خوب و داوری هم خوب و بدون مشکل بود.» نکته مهم دیگر اینکه برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر به آن پرداخته‌اند به این موضوع برمی‌گردد که به‌خاطر برخی رفتارهای جواد نکونام روی نیمکت از گذشته، داوران فوتبال ایران روی این چهره و نیمکت استقلال حساس شده‌اند و این امر باعث شده بعضا تصمیماتی علیه استقلال گرفته شود. صفیری همچنین در این رابطه به «فرهیختگان» گفت: «همه این صحبت‌ها کذب هستند. در این خصوص هیچ شخصی صحبتی با هیچ داوری انجام نمی‌دهد و هیچ داوری هم شرف خودش را برای کسی نمی‌فروشد، بنابراین این اخبار و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود همه نادرست هستند.»


کد خبر 844514 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • واکنش جواد نکونام به رکورد 200 بازی روزبه چشمی با پیراهن استقلال + عکس
  • ائتلاف داوران علیه جواد نکونام ؟ | این شرافت فروختنی نیست
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • آقای نکونام پس از قهرمانی هم می‌توان گلایه کرد!
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)