Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از طریق معاونت آموزشی این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برای ثبت‌نام در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، باید طبق جدول زمانبندی که روز‌های آینده اعلام می‌شود، پس از ثبت‌نام اینترنتی برای ثبت نام حضوری به دانشکده خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضروری است پذیرفته‌شدگان پیش از ثبت‌نام حضوری نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند. بر این اساس کلیه پذیرفته‌شدگان اعم از ورودی نیمسال اول و دوم ملزم به ثبت‌نام اینترنتی و حضوری طبق جدول زمانبندی هستند.

با توجه به احتمال تغییر در برنامه ثبت‌نام و یا لزوم ارائه اطلاعات تکمیلی، از کلیه پذیرفته‌شدگان تقاضا می‌شود قبل از مراجعه حضوری جهت ثبت‌نام، مجددا به سایت دانشگاه مراجعه کنند تا از آخرین اطلاعات و تغییرات مطلع شوند.

پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام اینترنتی باید به نشانی medical.sbmu.ac.ir/samaweb/Login.aspx و بخش «دانشجویان جدیدالورود» مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری
پذیرفته‌شدگان باید طبق دستورالعمل سازمان سنجش کلیه مدارک خود را در زمان ثبت نام اینترنتی اسکن کرده و در روز مراجعه حضوری اصل مدارک که شامل؛ گواهی سال ماقبل دیپلم، گواهی موقت دیپلم و پیش دانشگاهی، اصل ریزنمرات دوره سه ساله و ریزنمرات پیش دانشگاهی، ۶ قطعه عکس پشت‌نویسی شده، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، اصل دفترچه بیمه را به همراه داشته باشند.   همچنین بهیاران پذیرفته‌شده در رشته پرستاری میبایست معرفی‌نامه مبنی بر داشتن سه سال خدمت به عنوان بهیار و کارمندان دولت، اصل و حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی بدون قید و شرط را به همراه داشته باشند.

کلیه پذیرفته‌شدگان به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی پیش‌دانشگاهی و ارسال آن به آدرس شهید چمران اوین، جنب بیمارستان طالقانی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ساختمان ستاد «شماره یک»، طبقه اول آموزش کل، اتاق ثبت‌نام و پذیرش، کد پستی ۱۹۸۵۷۱۷۴۴۳ اقدام کنند.

دریافت فرم‌های ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان باید بر اساس سهمیه فرم‌ها را دریافت، تکمیل و امضا کرده و در هنگام ثبت‌نام اینترنتی اسکن فرم‌ها را بارگذاری کنند.

آدرس سامانه‌های مربوط به مدیریت امور دانشجویی
گفتنی‌است؛ پذیرفته‌شدگان برای امور مربوط به اسکان، تغذیه و رفاه می‌توانند به سامانه‌های اسکان eskan.sbmu.ac.ir، تغذیه dining.sbmu.ac.ir و صندوق رفاه portal.srd.ir مراجعه کنند.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آزمون سراسری ثبت نام سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. 

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیر اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • نحوه پرینت و رفع نقص کارت کنکور ۱۴۰۳ | داوطلبان این توصیه‌های مهم را جدی بگیرند
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی