Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@19:53:50 GMT

نوه‌ی لاکچری‌بازِ عسگراولادی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۵۹۳

نوه‌ی لاکچری‌بازِ عسگراولادی +تصاویر

صراط:

هفته گذشته اسدالله عسگراولادی تاجر معروف ایرانی درگذشت. او به عنوان یکی از ثروتمند‌ترین افراد ایران نیز شناخته می‌شد که به «سلطان خشکبار» معروف شده بود. حالا انتشار تصاویری از سبک زندگی لاکچری و خاص نوه‌ی او (بهادر عسگراولادی) در خارج از کشور مورد توجه و انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری از بهادر عسگراولادی، نوه‌ی مرحوم اسدالله عسگراولادی را ببینید: 

 

چند نمونه از واکنش انتقادیِ کاربران فضای مجازی به زندگی لاکچریِ نوه‌ی عسگراولادی را بخوانید:

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: عسگراولادی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد

ممکن است برخی کاربران اینستاگرام در روز‌های اخیر متوجه شده باشند که میزان محتوای سیاسی که پیش‌تر در این شبکه اجتماعی مشاهده می‌کردند، کاهش یافته است.

به گزارش سی‌بی‌سی، اینستاگرام همواره برخی پست‌ها را بدون دنبال کردن صفحات و بر اساس علایق افراد به آنها «توصیه» می‌کند. اما مدتی است که این رسانه محتوای سیاسی را سرکوب کرده و از نمایش پست‌های اجتماعی، حقوقی یا انتخاباتی به افراد خودداری می‌کند. به عبارت دیگر، اینستاگرام پست‌های با محتوای سیاسی را «به صورت خودکار» روی گزینه «محدود کردن» قرار داده است. (این گزینه در بخش تنظیمات قابل مشاهده است). 

همچنین به نظر می‌رسد این رسانه مستقیما به کاربران اطلاع نداده که چنین تغییراتی را ایجاد کرده است.

اگرچه یک راه سریع و آسان برای تغییر این نوع سرکوب محتوا وجود دارد، اما این اتفاق در حالی رخ داده که امسال در بسیاری از کشور‌ها انتخابات برگزار می‌شود.

بسیاری از کاربران از اینکه اینستاگرام بی سر و صدا چنین تغییراتی ایجاد کرده، خشمگین شده و برخی می‌گویند تعریف این شبکه اجتماعی از محتوای سیاسی آنقدر گسترده است که شامل پست‌های غیر سیاسی هم شده و نمایش آنان را نیز محدود کرده است. 

در واقع، شرکت «متا» که مالک اینستاگرام است، ماه گذشته اعلام کرد «توصیه فعالانه» محتوای سیاسی را از حساب‌هایی که کاربران آن را دنبال نمی‌کنند، متوقف کرده است. گفته می‌شود محدودیت مشابهی بر حساب‌های Threads ایجاد شده و قرار است در آینده بر شبکه اجتماعی فیسبوک نیز اعمال شود. 

شرکت متا می‌گوید قصد ندارد جلوی مشاهده محتوای سیاسی را بگیرد، اما اگر کسی قصد دارد چنین محتوایی را ببیند باید خودش صفحات مد نظر را دنبال کند.

گفتنی است، متا پیش از این دسترسی به خبر را به طور خاص در کشور کانادا محدود کرده بود.این تصمیم پس از آن گرفته شد که سنای کانادا اعلام کرد پلتفرم‌هایی مثل گوگل و متا برای استفاده از اخبار بنگاه‌های خبری باید با آنها به توافق مالی برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش در افغانستان
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • (عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد
  • علت «بوی بد» قلم گوشی‌های پرچمدار سامسونگ چیست؟