Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:58:24 GMT

خاوران جهرم میزبان جهادگران عرصه سلامت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۶۴۹

خاوران جهرم میزبان جهادگران عرصه سلامت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ علی پناه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری بقیه الله (عج) جهرم گفت: چهارمین بیمارستان صحرایی گروه جهادی شهید نامجو این حوزه مقاومت ۱۲ مهرماه امسال به مدت یک روز در شهر خاوران شهرستان جهرم برپا می‌شود.

او، با اشاره به اینکه در این بیمارستان صحرایی ۲۴ فوق تخصص و متخصص، شش پزشک عمومی و ۵۰ نفر کادر درمانی ارایه خدمت می‌کنند، بیان کرد: این اردوی جهادی به منظور ارائه خدمت به افراد کم برخوردار در شهر خاوران و روستا‌های همجوار آن در قالب سه ایستگاه عمومی، تخصصی و بهداشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پناه تصریح کرد: در این بیمارستان خدماتی از قبیل آموزش، پایش سلامت، مشاوره و ارجاع به پزشک‌های عمومی ارائه می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهری بقیه الله (عج) جهرم ادامه داد: در ایستگاه تخصصی نیز خدماتی در زمینه‌های چشم پزشکی، بیماری‌های داخلی، دندان پزشکی، ارتوپدی، بیماری‌های عفونی، قلب و عروق، اطفال، زنان، گوش، حلق و بینی، مغز و اعصاب، طب اورژانس، کلیه و مجاری ادراری، مامایی، طب سنتی و توانبخشی و غدد به بیماران ارائه می‌شود.

او، افزود: در ایستگاه بهداشت این بیمارستان صحرایی امکاناتی از جمله آزمایشگاه، اکو، نوار قلب، تزریقات و داروخانه برقرار می‌شود.

شهر خاوران در ۱۱۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

حضور جهادگران عرصه سلامت در خاوران جهرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تعداد پروژه‌های تکمیل شده حوزه بهداشت و درمان لرستان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه بوده است، اظهار داشت: مساحت این تعداد پروژه ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع بوده است.

وی عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه در استان ۳۱۸ میلیارد تومان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان در دست اجرا داریم، افزود: این تعداد پروژه نیز در مساحت ۱۶۷ هزار مترمربع در حال ساخت هستند.

دلفان، بیان داشت: در بین این پروژه‌های در دست اجرا، سه بیمارستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروژه بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع در حال احداث است، افزود: در مجموع سه بیمارستان در حال ساخت در استان در قالب هزار و ۱۰۰ تخت ساخته می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در حال پیگیری اخذ ماده ۲۳ بیمارستان رومشکان نیز هستیم، گفت: پیشرفت فیزیکی بیمارستان «نیایش» از ۲۳ درصد به ۶۰ درصد رسیده است.

دلفان، ادامه داد: تعداد تخت‌های این پروژه بیمارستانی نیز از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بیمارستانی در استان نیاز است، عنوان کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور برای اختصاص اعتبار این پروژه پیگیری خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: قرارگاه خاتم اعلام کرده که در صورت تأمین اعتبار، این پروژه بیمارستان تا سال ۱۴۰۴ ساخته می‌شود.

کد خبر 6080447

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری