Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:19:06 GMT

کشف و جمع آوری 10 رشته انشعاب غیر مجاز

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۵۶۶۷

کشف و جمع آوری 10 رشته انشعاب غیر مجاز

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مرتضی براری با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری با تلاش ها و اقدامات موثری که در زمینه بازرسی و نظارت بر شبکه توزیع آب توسط همکاران ما در حوزه قطع و وصل و امداد و بهره برداری انجام گرفت؛ 10رشته انشعاب غیرمجاز آب در ناحیه 17 شهریور شناسایی و کشف شده است. 

 وی افزود: انشعاب گیری و بهره برداری غیر مجاز آب توسط برخی شهروندان افزون بر هدر رفت آب و افزایش حجم آب بدون درآمد، مشکلات متعددی برای شبکه توزیع و خدمت رسانی مطلوب به سایر شهروندان به وجود می آورد از همین رو؛ برخورد جدی با مرتکبین به این امر غیرقانونی ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

براری خاطرنشان کرد: از همین رو  پس از شناسایی و کشف انشعاب های غیرمجاز که تمامی آنها در بخش مسکونی اتفاق افتاده است؛ ضمن جمع آوری انشعاب های غیر مجاز، هزینه های تحمیل خسارت به شرکت  و آب بهای مصرفی غیر مجاز نیز برابر ضوابط و مقررات از متخلفین وصول شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمت رسانی درآمد مشکلات برنا انشعاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی

محمدرضا برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد میزان زباله‌های شهر به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

وی با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

برزگر تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

کد خبر 6086741

دیگر خبرها

  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات