Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری در آئین افتتاح این کتابخانه گفت : از دهیار و‌اعضای شورای اسلامی روستای لپه زنک تشکر میکنیم که این فرصت را فراهنم نمودند تا بار دیگر اصحاب فرهنگ و هنر دور هم جمع شوند.

حسن صفوی افزود : یکی از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری ،‌گسترش فرهنگ مطالعه است و به همین منظور در روستاهای مختلف شهرستان از جمله بخش خاوران جلساتی را با دهیاران محترم داشتیم که نتایج خوبی را در پی داشت و انشاالله تا دهه فجر جشنواره کتابخوانی را در شهرستان ری برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی با اشاره به اینکه قریب به ۱۹۰۰ جلد کتاب به کتابخانه روستای لپه زنک اهدا شده است افزود ؛ این تعداد بسیار کم است و باید کتابهای ویژه کودکان را افزایش دهیم و در کنار آن اتاق کودک را نیز راه اندازی نماییم .

شایان ذکر است در آیین افتتاح کتابخانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری با اهدای لوح تقدیر از زحمات حسین توکلی دهیار روستای لپه زنک به جهت راه اندازی کتابخانه این روستا تقیر و تشکرکرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شورای اسلامی فرهنگ و هنر کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  حجت الاسلام جوکار ، امام جمعه پاکدشت با اعلام این خبر گفت: تکریم و تجلیل همیشگی از مقام علم و عالم و معلم و تبدیل آن به فرهنگ عمومی و گفتمان مردمی از اهداف اصلی این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور