Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@17:14:49 GMT

مدافع جوان پرسپولیس:در بهترین فرم فوتبالم قرار دارم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۳۸۱

مدافع جوان پرسپولیس:در بهترین فرم فوتبالم قرار دارم

محمد نادری معتقد است که ویلموتس تیم ملی را تهاجمی کرده است.

به گزارش شریان نیوز،یکی از ستاره های پرفروغ پرسپولیس از فصل گذشته تا کنون، محمد نادری است. پیشرفت این بازیکن غیرقابل کتمان است. او به صورت قرضی به پرسپولیس آمد و جالب اینکه از یک باشگاه بلژیکی به لیگ ایران برگشت اما به قدری خوب جلو رفت که توانست در سمت چپ خط دفاع سرخپوشان پایتخت جای ثابتی برای خود پیدا کند و حالا به تیم ملی نیز دعوت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری به خاطر تکنیک بالا، نفوذهای سریع و خونسردی قابل قبول هنگام دفاع، در فوتبال ایران صاحب شهرت شده و با ادامه همین روند حتی می‌تواند اتفاقات جذاب تری نیز در زندگی ورزشی خود رقم بزند.

 

این بازیکن در خصوص شرایطش بعد از سفر به همراه تیم ملی به هنگ کنگ گفت: «نمی توانیم حقیقت را کتمان کنیم. سفر بسیار سخت و طولانی بود اما امکانات فوق العاده ای داشتیم و توانستیم به خوبی برای خودمان برد بسازیم. مردم هم از این اتفاق خوشحال هستند زیرا تیم ملی موفق به رقم زدن یک برد دیگر شد. در اولین مسابقه از مرحله انتخابی جام جهانی در خانه هنگ‌کنگ با حساب دو بر صفر پیروز شدیم و این موضوع قطعاً دل هواداران فوتبال در ایران را شاد کرد.»

نادری اضافه کرد: «در طول بازی، شاهد شرایط خاصی بودیم. بازیکنان هنگ کنگ انگیزه زیادی برای برد داشتند و البته خشونت زیادی نشان دادند. آنها بارها به قصد مصدوم کردن بازیکنان تیم ملی تکل زدند و حتی چند باری از داور تذکر گرفتند. بازی پر از خشونتی که از سوی حریف ارائه شد، برای ما خطرناک بود اما به هر حال ما از دیدار مقابل حریف آسیایی مان برد و سه امتیاز را می خواستیم که به هر دو هدف خود رسیدیم. حالا باید از این به بعد برای کسب امتیازات سایر بازی ها بجنگیم چون می‌خواهیم صعود آسانی به جام جهانی داشته باشیم.»

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کار کردن با مارک ویلموتس افزود: «من در فوتبال بلژیک برای مدتی در باشگاه کورتریک حضور داشتم و از نزدیک شاهد احترامی که جامعه فوتبال بلژیک به مارک ویلموتس می گذاشت، بودم. بلژیک مربی بسیار سرشناس و محبوبی است که تجربیاتش را به ایران آورده تا به فوتبال کشورمان کمک کند. ما نیز باید بیشترین بهره را از حضور این مربی ببریم. همان‏طور که می بینید تیم ملی فوتبال ایران با حضور این مربی توانمند، توانسته تهاجمی شود چون او بلد است که چطور برنامه‌های هجومی را در قالب تاکتیک تیم ایران پیاده کند. از سوی دیگر ما مهره های بسیار خوبی هم داریم و در پست های تهاجمی بازیکنان بسیار قدرتمندی برای تیم ملی بازی می کند. از این رو کار برای ویلموتس جهت انتخاب بهترین ها راحت است. البته همه بازیکنان تیم ملی قدرتمند هستند.»

نادری در مورد شرایط پرسپولیس هم گفت: «در بازگشت به تهران همراه پرسپولیس تمرین می کنیم. شرایط با روزهای بعد از شکست مقابل تراکتور تغییر کرده است. همه بچه ها می خواهند آن باخت را به سرعت جبران کنند و از این رو، ما با تمام قدرت به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رویم. نمی‌توان گفت پرسپولیس با یک باخت وارد چالش و بحران می شود چون تیم ما، یک تیم باشخصیت و بزرگ است. کار خودمان را می‌کنیم و امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم.»

مدافع چپ سرخپوشان در خصوص بازی امروز تیمش افزود: «صنعت نفت آبادان بدون شک یکی از تیم‌های مورد احترام لیگ است. آنها هواداران پرشمار و خونگرمی دارند و همیشه مورد احترام جامعه فوتبالی هستند اما ما با وجود این احترامی که برای شان قائل هستیم از دیدار مقابل صنعت نفت فقط سه امتیاز را می‌خواهیم. نمی‌توانیم امتیازی در این بازی از دست بدهیم. از این رو قرار است کاملا تهاجمی و رو به جلو باشیم تا با یک برد دیگر خیال مان بابت جبران نتیجه شکست برابر تراکتور راحت شود. البته پرسپولیس در تمام بازی هایش برای پیروزی به زمین می رود و من به یاد ندارم برای یک دیدار حتی اگر سخت ترین حریف هم مقابل مان باشد، جهت کسب تساوی وارد زمین شده باشیم.»  

این بازیکن در نهایت گفت: «می خواهم از فرصت استفاده کنم و از مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی و همچنین گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس که در این ماه ها به من اعتماد زیادی داشتند، تقدیر و تشکر کنم. همین طور از همه هواداران پرسپولیس ممنونم که همیشه من را مورد حمایت خود قرار می‌دهند. من در بهترین فرم خودم قرار دارم و امیدوارم بتوانم با بازی‌های درخشان، این حمایت خود را جبران کنم. در پرسپولیس نیز تلاش می کنیم با کسب یک برد شیرین برابر صنعت نفت وارد دربی شویم و به فرم بهتری برسیم.»

برچسب هاپرسپولیس

منبع: شریان

کلیدواژه: پرسپولیس سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد

گومز در ستایش از هموطنش، چیزی کم نگذاشته است.

ماریو گومز بر این باور است که مانوئل نویر هم‌تراز با لیونل مسی، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، نویر در طول دوران حرفه‌ای خود جایگاه خود را به عنوان یک اسطوره واقعی در این ورزش تثبیت کرده است. او با آلمان قهرمان جام جهانی شده و عناوین متعددی را نیز با بایرن مونیخ به دست آورده است. این دروازه‌بان همچنین به دلیل مهارتش در بازی با پا و تمایلش برای خروج از محوطه جریمه، درک کلی از نقش دروازه‌بان را تغییر داده است.

گومز که در هر دو رده باشگاهی و ملی در کنار نویر بازی کرده است، این دروازه‌بان را مورد ستایش فراوان قرار داده و ادعا کرده که او به اندازه لیونل مسی تأثیر بسزایی روی فوتبال مدرن داشته است. این فوق ستاره آرژانتینی در نظر بسیاری، به عنوان بهترین بازیکن تاریخ شناخته می‌شود و در حال حاضر در تیم اینتر میامی در لیگ MLS بازی می‌کند. او باعث افزایش اعتبار این لیگ شده و با درخشش خود، تماشاگران زیادی را به ورزشگاه‌ها کشانده است.

گومز، ملی‌پوش سابق آلمان، در پادکست 'Phrasenmäher' به نشریه بیلد گفت:

من مانوئل نویر را از نظر اهمیت برای فوتبال، هم‌سطح با مسی قرار می‌دهم. نمی‌دانم که آیا همه ما از اهمیت دروازه‌بانی که کل این بازی را متحول کرد، به طور کامل آگاه هستیم. ما فقط بعد از ۲۰ سال متوجه این موضوع خواهیم شد. او دروازه‌بانی است که به همه فهماند پاها به اندازه دستان مهم هستند. تسلط او بر هر دو مورد فوق‌العاده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد