Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:55:48 GMT

اعزام گروه جهادی به شهرستان اندیکا

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۴۵۴

اعزام گروه جهادی به شهرستان اندیکا

محمد مهدی طرانی عضو گروه جهادی بسیج دانشجویی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور کمک و خدمات رسانی به مردم اندیکا گروه جهادی دانشجویی به این شهرستان اعزام می‌شود.

او افزود:گروه جهادی بسیج دانشجویی اهواز از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ شهریور ماه در مرکز بهداشت بخش چلو به مراجعه کنندگان خدمات رایگان دندانپزشکی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرانی بیان داشت:هم چنین این گروه جهادی روز جمعه ۲۹ شهریور ماه با ویزیت رایگان متخصصان اطفال، داخلی، زنان، چشم، قلب
 و فیزیوتراپی در مدرسه شبانه روزی بخش چلو به مراجعه کنندگان محترم خدمت رسانی می‌کند.

باقر اسماعیلی زاده بخشدار مرکزی اندیکا گفت: جمعیت اندیکا نزدیک به ۴۸ هزار نفر است که خدمات بهداشتی و درمانی به شکل مطلوب در این بخش ارائه و همه از این خدمات بهره مند می‌شوند.

او افزود: قرار بود بنیاد برکت در شهرستان‌های که فاقد بیمارستان هستند بیمارستان احداث کند و ما مشکل نبود بیمارستان داریم و بنا شد به همت بنیاد برکت و سازمان آب و برق ۲ بیمارستان در بخش آبژدان و مرکزی ساخته شود.

انتهای پیام/م

ویزیت رایگان بیماران در اندیکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در نشست آغاز طرح عملیاتی جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه، با اشاره به ضرورت اجرای این طرح گفت : ما در مناطق هشت گانه شهر با مشکلاتی مواجه هستیم که رفع آنها کار جهادی و عملیاتی می‌طلبد.

وی افزود: انجام امور شهر از جمله رسیدگی به آسفالت، نظافت و جمع آوری زباله، رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز، ساماندهی صدور پروانه‌های ساختمانی، توسعه فضای سبز و ... وظیفه ذاتی شهرداری است، اما در این برنامه قرار است طی یک برنامه جهادی و متمرکز این اقدامات در سطح وسیع‌تر و گسترده تری صورت گیرد، طوری که تغییرات شهر برای مردم ملموس باشد.

وی افزود: در کنار گستردگی و تشدید اقدامات، برخی برنامه‌های جدید هم در این طرح انجام می‌شود، از جمله برون سپاری نظافت برخی مناطق به بخش خصوصی که در ارتقاء کیفیت کار‌ها اثرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین در این برنامه پیگیر برخی طرح‌های سرمایه گذاری در مناطق خواهیم بود که چهره شهر را متفاوت خواهد کرد.

نوروزی گفت: شروع این برنامه از منطقه پنج شهرداری است که با انباشت عقب افتادگی همراه بوده و از وسعت و جمعیت بسیاری هم برخوردار است.

وی از تداوم اجرای این برنامه در هشت منطقه شهرداری در سال جاری خبر داد و افزود: با اجرای این برنامه شاهد تغییرات ملموس در چهره شهر تا پایان سال خواهیم بود.

شهردار کرمانشاه در پاسخ به سوالات خبرنگاران، از پیگیری راه اندازی شهربازی کرمانشاه خبر داد و افزود: متاسفانه این پروژه مشکل حقوقی دارد و تا زمان رفع این مشکل عملا نمی‌توان اقدامی انجام داد.

وی افزود: سابق بر این با شکایت صورت گرفته از پیمانکار پروژه، رای قضایی گرفتیم، اما متاسفانه دادگاه تجدید نظر ایراد شکلی گرفته و دوباره پرونده دچار مشکل شده است.

نوروزی گفت: در جلسات با مسئولین دستگاه قضا، قرار شده رسیدگی به این پرونده خارج از وقت در دستورکار قرار گیرد تا بتوانیم هرچه سریعتر پروژه احداث شهربازی جدید کرمانشاه را آغاز کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مسئولین استان پروژه شهربازی مدرن کرمانشاه تا پایان سال کلنگ زنی شود.

شهردار کرمانشاه به سرانه فضای سبز شهر هم اشاره و با بیان اینکه استاندارد سرانه فضای سبز ۱۷ مترمربع است است، گفت: در کرمانشاه این سرانه حدود ۱۰.۵ مترمربع است که از طرق مختلف پیگیر افزایش آن هستیم.

نوروزی گفت: علاوه بر احداث و افتتاح بوستان‌های مختلف، مهمترین اقدام ما در این زمینه احداث پارک جنگی در اراضی جنوب شهر است.

وی افزود: این اراضی حدود ۳۱۶ هکتار است که پیگیر اجرای آن هستیم و قطعا با بهره‌برداری از آن سرانه فضای سبز شهر به میزان محسوسی افزایش خواهد یافت.

شهردار کرمانشاه گریزی هم به موضوع پارکینگ‌های متخلف شهر داشت و افزود: در بحث قیمت که باید تعزیرات و اتحادیه مربوطه و ... ورود کنند، اما در خصوص افراد سودجو که برخی مناطق شهری را بدون مجوز تبدیل به پارکینگ کرده اند، با دستور دادستانی با ین افراد برخورد شده و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی افزود: قطعا به هیچکس اجازه نخواهیم داد که معابر و فضا‌های عمومی شهر را به هر عنوان اشغال کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد