Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو، توسعه‌ی فناوری نانو در حوزه سلامت و بهداشت یکی از بخش‌های شاخص است که می‌تواند بر سلامت عمومی جامعه تأثیر به‌سزایی داشته باشد، لذا اهتمام ورزیدن به پیشبرد این عرصه با کمک متخصصان، فناوران و تولیدکنندگان امری اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به چشم‌انداز بیست ساله توسعه فناوری ‌نانو، امید است که این فناوری شتاب بیشتری گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تحقق این هدف، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما نشست تخصصی تحت عنوان «فرصت‌های فناوری نانو در صنایع داروسازی» را برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این نشست تعامل نزدیک با شرکت‌های فعال این حوزه و ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فناوری نانو در ۳ حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات، نانوداروها و آب و پساب است.

در انتهای این نشست، متقاضیان فناوری و سرمایه‌گذاران به منظور آشنایی بیشتر با فناوری‌های ارائه شده در جلسات B۲B به بررسی جزئیات فناوری خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک با حضور نزدیک به 40 نفر از هنرمندان این حوزه و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در شهرهای سمنان و شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزش تخصصی هنرمندان سفال و سرامیک استان با طراحی بدنه سفال، رفع معایب لعاب، اصلاح و بهینه‌سازی گل و اصلاح کوره و حرارت دهی آشنا شدند.

اولین روز از این دوره آموزشی، با حضور 20 هنرمند سفال و سرامیک شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر، در سمنان و دومین روز آن با حضور 20 هنرمند دیگر از شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی، در شهرستان شاهرود برگزار شد.

این دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان باهدف افزایش سطح دانش فنی و هنری هنرمندان صنایع‌دستی و ارتقاء صنایع‌دستی استان با همکاری جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898726

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • اجرای ۳ پروژه پیشران در حوزه فناوری های نرم
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت