Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس در موقعیتی احساسی از فقدان پدرش ابراز ناراحتی کرد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو در گفت‌وگو با پیرس مورگان، مجری سرشناس انگلیسی شبکه تلویزیونی «آی‌ تی‌وی» با اشاره به اینکه پدرش - که در سال 2005 در سن 52 سالگی فوت کرد - فرصت این را پیدا نکرد که ببیند او تبدیل به چه فوق‌ستاره‌ای در فوتبال جهان شده، گفت: واقعیت این است که پدرم را صد درصد نمی‌شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم فردی الکلی بود و هیچگاه با او مکالمه‌ای عادی نداشتم. واقعاً سخت بود.  

وقتی پیرس مورگان از فوق‌ستاره 34 ساله یوونتوس پرسید که «چه چیزی در مورد پدرت، تو را ناراحت می‌کند؟»، در حالی که اشک در چشمان کریس حلقه زده بود، اظهار داشت: اینکه فوتبالیست شماره «یک» جهان شدم و پدرم این را ندید، اینکه نتوانست دریافت جوایز مختلف توسط مرا ببیند و اینکه هیچوقت ندید تبدیل به چه کسی شده‌ام.

رونالدو: جوایز فردی را دوست دارم اما موفقیت تیم برایم مهمتر است

برنده پنج توپ طلا همچنین درباره نامزد خود، جورجینا رودریگس 25 ساله گفت: جورجینا کمک زیادی به من کرده و من هم عاشق او هستم. او مادر فرزندان من است و همانطور که شما می‌دانید، علاقه زیادی به او دارم. جورجینا فوق‌العاده است. او دوست من است و ما با هم زیاد صحبت می‌کنیم. من قلبم را به روی جورجینا باز کردم و او هم قلبش را به روی من گشود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یوونتوس ، لاتزیو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی