Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:13:20 GMT

نمایشگاه بوی ماه مهر در خراسان جنوبی برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۵۰۳

نمایشگاه بوی ماه مهر در خراسان جنوبی برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌ جنوبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: حداقل ۲۵۰ غرفه در بخش‌های مختلف این نمایشگاه برای توزیع اقلام موردنیاز دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود.

حمیدرضا دَرودی گفت: اقلام شامل کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار و وسایل کمک آموزشی با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به سال رونق تولید هدف اصلی ما حمایت از تولیدکنندگان داخلی است لذا از تولیدکنندگان لوازم دانش‌آموزان از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه امسال دعوت کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌ جنوبی گفت: تاکنون تولیدکنندگانی از استان‌های اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی از تولیدکنندگان استان دعوت کرد در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند و افزود: در این نمایشگاه انواع نوشت‌افزار تولید داخل با طرح‌های ایرانی - اسلامی و با تخفیف به مردم استان عرضه خواهد شد.

درودی اظهار داشت: یکی از مشکلات کنونی سایت نمایشگاه بین‌المللی بیرجند جاده دوطرفه و خاکی بودن معبر ورودی و خروجی است که موضوع توسط فرماندار بیرجند و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در حال پیگیری است تا مردم برای رفت و آمد با مشکل مواجه نشوند.

وی گفت: برای آسفالت معابر و پارکینگ نمایشگاه نیز تسهیلات و همکاری‌ با دستگاه‌های اجرایی را درخواست کرده‌ایم تا خدمات رسانی بهتری برای رفاه حال مردم ارایه شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه استفاده از خدمات نمایشگاه عام‌المنفعه است افزود: با توجه به این مهم باید زیرساخت‌های لازم در این سایت تکمیل شود و حمایت مسئولان استان را طلب می‌کنیم.

وی از شهرداری بیرجند خواست برای رفاه شهروندان و سایر افرادی که به عنوان تولیدکننده یا میهمان به استان سفر می‌کنند، نسبت به نصب تابلوهای ترافیکی اقدام کند.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی مدرسه دانش آموزان مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت حمل و نقل خراسان جنوبی از جابه جایی ۳۵۷۵۲ مسافر از ابتدای طرح نوروزی تا ۷ فروردین در استان خبر داد.

علی اکبر مزیدی، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ با انجام ۵۶۲۰ سفر تعداد ۳۵۷۵۲ مسافر در سطح استان جابه جا شدنه اند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در تامین ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام طرح نوروزی علی رغم افزایش ۳ درصدی تعداد سفر در بحث تعداد مسافر کاهش ۳۶ درصدی داشته‌ایم.

مزیدی  ادامه داد: انجام ۳۷۳۷ سفر درون استانی منجر به جابه جایی ۱۷۱۶۳ مسافر شدهو همچنین ۱۸۵۸۹ مسافر هم در قالب ۱۸۸۳ سفر برون استانی را صورت داده اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  افزود: ۲۱۲۳۳مسافر در زمان مذکور وارد استان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • نامگذاری بیش از 32 هزار نفر به نام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی