Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی بر ضرورت توجه به وحدت شکل گرفته میان جبهه مقاومت اسلامی و ایرانیان، در راهپیمایی اربعین تأکید و بیان کرد: دشمن از این می ترسد لذا باید با حضور خوب و آگاهانه و داشتن پیام هایی که موجب وحدت بیشتر شود در این راهپیمایی حضور داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر فاطمه السادات حسینی، امروز(۲۵ شهریور) در کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان با اشاره به اینکه حادثه کربلا در سال ۶۱ هجری نماند و امروز می بینید هر سال پررنگ تر می شود‌؛ افزود: گویا باید میثاقی با امام زمان انجام شود و فریاد مظلومیت امام حسین را در حرکت انقلابی و معنوی اربعین به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با یادآوری حدیث «ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة» اظهار داشت: عنایت، هدایت و تمسک به امام حسین علیه السلام همچنان ادامه دارد.

 

 

وی با بیان اینکه سال گذشته برنامه ها و کمیته هایی در این کارگروه تشکیل و برنامه های خوبی اجرا شد؛ خاطرنشان کرد: وقتی کار برای اهل بیت مردمی باشد اخلاص و صداقت در آن بیشتر است و امیدواریم امسال نیز عظمت و شکوه راهپیمایی اربعین را شاهد باشیم.

 

 

حسینی ادامه داد: علیرغم اینکه تأکیدی بر حضور بانوان نیست اما حضور باشکوه آنان هر ساله در اربعین دیده می شود و نیاز است کمیته های مربوطه از جمله سلامت و بهداشت بیشتر کار کند.‌

 


وی ظرفیت مساجد و جلسات خانگی را برای اطلاع رسانی بهتر و فرهنگ سازی حضور مناسب بانوان در اربعین مورد تأکید قرار داد و از برگزاری همایشی ویژه بانوان قبل از اعزام خبر داد و افزود: رسانه و فضای مجازی هم خیلی مهم است که باید در این ایام اطلاع رسانی و آگاه سازی خوبی داشته باشد.

 

 

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان بر ضرورت توجه به وحدت شکل گرفته میان جبهه مقاومت اسلامی و ایرانیان، در راهپیمایی اربعین تأکید و بیان کرد: دشمن از این می ترسد لذا باید با حضور خوب و آگاهانه و داشتن پیام هایی که موجب وحدت بیشتر شود در این راهپیمایی حضور داشت.

 

وی یکی از شگردهای دشمن برای خدشه بر این حماسه عظیم را منتسب کردن آن به اقشار خاص دانست و افزود: اما حضور پررنگ حوزویان و دانشگاهیان و چهره های علمی، این شگرد را از بین می برد و در همین راستا امسال ۱۴ اتوبوس از اساتید و دانشگاهیان کرمان راهی کربلا می شود و علاوه بر آن، موکب دانشگاه شهید باهنر برای زائرینی که از طرف پاکستان می آید، خدمات دهی می کند و این میزبانی دانشگاهیان، خیلی پیام دارد.

 

 

حسینی به حضور گردان بانوان نانوا از خانوک برای پخت نان صلواتی برای زوار اربعین در مسیر پیاده روی اشاره و بیان کرد: این گردان که یادگار دوران دفاع مقدس و نمادی از حماسه های زنان کرمانی و خانوکی است، به زودی به عنوان یک تشکل مردم نهاد ثبت می شود.

 



 

 


 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورای حسینی عاشورا فعالیت های مسجدی ماه محرم مسجد طراز اسلامی عزاداری محرم استان همدان اصفهان استان بوشهر کارگروه بانوان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری «العهد» لبنان، صفی‌الدین که در مراسم بزرگداشت دو تن از شهدای راه قدس در منطقه البقاع سخن می‌گفت، افزود: نگاه کنید که دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران چگونه برخورد می‌کند، و هیچ کسی نمی‌گوید که آمریکا به اسرائیل فشار آورده و از تل آویو خواسته که پاسخ محکمی به تهران ندهد، چرا که نتایج و پیامد‌های این پاسخ تضمین شده نیست و ممکن است که مناطق را به جا‌هایی بکشاند که عواقب آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر اسرائیل و آمریکا می‌دانستند که پاسخ قوی به جمهوری اسلامی بدون پاسخ قوی‌تر خواهد بود، به حمله تهران به اسرائیل پاسخ می‌دادند و آمریکایی‌ها و اروپا همگی از این حمله اسرائیل به ایران حمایت می‌کردند، چرا که همه آنها همانگونه که در اندیشه توطئه و نیرنگ برای مقاومت فلسطین و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه هستند، همین رویه را در قبال جمهوری اسلامی دارند.

صفی الدین تأکید کرد: جمهوری اسلامی با انجام عملیات تنبیهی به اسرائیل همه دسیسه‌ها و معادلات به هم بافته این رژیم را که طی سالیان گذشته پی‌ریزی کرده بود، نابود کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: دشمن اندک اندک احساس ناتوانی می‌کند و می‌بیند که بازگشت دوباره شهرک‌نشینان به شمال فلسطین اشغالی به یک مسأله غیر ممکنی تبدیل شده است و این همان چیزی است که ما دوست داشتیم روی دهد.

این مقام حزب الله اضافه کرد: دشمن بداند که مقاومت تصمیم به توسعه جنگ نگرفت، هرچند که برای این کار آماده بود، اما مقاومت برپایه پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم غزه وارد نبرد شد و به مدت هفت ماه است که در جبهه‌ای به طول ۱۰۰ کیلومتری در حال نبرد بوده که این مسأله بی‌سابقه است.

صفی‌الدین در پایان تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله روشن و علنی ایران (وعده راستین) به رژیم صهیونیستی، آینده در بسیاری از مسائل تغییر خواهد کرد که باید برای آن لحظه آماده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • ثمره مقاومت هوشمندانه در جنگ با تل‌آویو
  • شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد/ تداوم وحدت با جبهه پایداری