Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:11:33 GMT

اجلاسیه دو روزه حضرت امام خمینی(ره) در خمین

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۷۱۷

اجلاسیه دو روزه حضرت امام خمینی(ره) در خمین

کریمی گفت: اجلاسیه دو روزه حضرت امام خمینی(ره) نهم و دهم مهر ماه در خمین با حضور سرلشکر قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار«محسن کریمی» امروز(دوشنبه25 شهریور) در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه استان گفت: کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و کنگره 6200شهید استان مرکزی از پنج سال گذشته با جمع آوری نقش و عملکرد مردم استان در دفاع مقدس کار خود را آغاز کرده و تاکنون ادامه دارد؛ در این راستا 650 هزار سند جمع آوری شده که تولیدات فاخری در زمینه های فیلم، مستند و آثار هنری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به برگزاری 14 اجلاسیه ذیل این کنگره افزود: اجلاسیه های این کنگره از سال گذشته آغاز شده و تاکنون هشت اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر در فراهان، اجلاسیه کارگری در ساوه، اجلاسیه مدافعان حرم در دلیجان، اجلاسیه شهدای روحانی در محلات، اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان در اراک، اجلاسیه شهدای گمنام، اجلاسیه ورزشکاران و پیشکسوتان ارشد در اراک برگزار شده است و 27 شهریور ماه نیز اجلاسیه بانوان در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: اجلاسیه شهدای ارتش28 شهریور در سالن پیامبر اعظم(ص)، اجلاسیه بهداری رزمی 3مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی، اجلاسیه دانشگاهیان 7 مهر در پردیس دانشگاه، اجلاسیه مهندسی رزمی با محوریت لشکر مهندسی 42 قدر در آمفی تئاتر شهرصنعتی، اجلاسیه امر به معروف و نهی از منکر در سیره شهدا 8 مهرماه در دانشگاه اراک برگزار می شود.

 

کریمی با اشاره به برگزاری اجلاسیه دو روزه حضرت امام خمینی(ره) نهم و دهم مهر ماه در خمین با حضور سرلشکر قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این اجلاسیه 13 کتاب تالیف شده در خصوص سیره حضرت امام خمینی(ره) در بخش های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

 

دبیرکل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و کنگره 6200شهید استان مرکزی افزود: اجلاسیه نهایی این کنگره یازدهم مهر ماه از ساعت 8 الی 12 در مصلای بیت المقدس اراک با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا مسجد عاشورای حسینی عزاداری محرم ماه محرم عزاداری تاسوعای حسینی شیراز محرم حسینی محرم خبرگزاری شبستان اجلاسیه امام خمینی ره کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)

وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد تا برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد در تمامی شهرستان‌ها و روستاها اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، نشست ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، عصر چهارشنبه به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور اعضای این ستاد در وزارت کشور برگزار شد.

وزیر کشور با ادای احترام به مقام شامخ حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: ایشان یگانه دوران معاصر و انسان بزرگی هستند که همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت عظیم ایشان است.

وحیدی ضمن بررسی تکالیف دستگاه‌های مربوطه و ابلاغ اقدامات مورد نیاز، بر انتشار افکار و اندیشه‌های امام راحل(ره) تاکید کرد و افزود: باید ابعاد مختلف شخصیت والای حضرت امام(ره) برای کودکان، نوجوانان و جوانان با شیوه‌های نوین و ابتکاری تبیین شود.

وی تصریح کرد: این اقدام نباید به یک روز در سال محدود شود بلکه دستگاه‌های تبلیغاتی و همچنین رسانه‌ها برنامه‌ریزی مداومی در این زمینه داشته باشند.

وزیر کشور همچنین به استانداران، فرمانداران و بخشداران دستور داد تا بزرگداشت امام راحل(ره) را در همه شهرستان‌ها و روستاها با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنند.

وحیدی ادامه داد: ۱۴ خرداد روزی است که باید انعکاس عمومی داشته باشد و محدود به تهران نشود.

در ادامه، محمد علی انصاری سرپرست حرم حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: بزرگداشت امام خمینی(ره) یک دستاورد معنوی، سیاسی، انقلابی و دینی است که در مجامع داخلی و بین‌المللی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اهمیت این بزرگداشت، با بیان اینکه «هرساله شخصیت، آرمان‌ها، افکار و اندیشه‌های بلند امام(ره) توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بازخوانی می‌شود»، عنوان کرد: بزرگترین دستاورد این مراسم این است که رهبر معظم انقلاب، مسیر امام(ره) را به دیگران می‌نمایاند.

سرپرست حرم امام خمینی(ره) افزود: دستاورد بزرگ این اجتماع مردمی این است، مفسر واقعی اندیشه های امام، نقشه راه را ترسیم می‌کنند.

انصاری پیام اجتماع بزرگ مردم در این مراسم را اعلام وحدت و انسجام حول محور امام و ولایت برشمرد و اضافه کرد: مردم میثاق خود با امام راحل(ره) و بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب تجدید می‌کنند و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی به رخ جهان کشیده می‌شود.

وی تاکید بر تداوم بی وقفه راه امام(ره) را سومین دستاورد مراسم بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: سالگرد ارتحال امام(ره) احیای این شعار است که راه امام با پیروی از ولایت زنده است.

سرپرست حرم امام خمینی(ره) با تقدیر از وزیر کشور که پرچمدار این راه و حرکت بوده است، تصریح کرد: سالگرد بزرگداشت امام(ره) میراث معنوی است که هرچه پررنگ‌تر، قوی‌تر، مردمی‌تر، انقلابی‌تر و وحدت‌بخش‌تر باشد، ثمرات و دستاوردهای بیشتری برای تقویت راه و آرمان‌های امام(ره) و حمایت قاطع از ولایت دارد.

در این نشست، دستگاه‌های مختلف درباره مسئولیت‌های محوله و اقداماتی که باید برای تسهیل حضور زایران امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد به عمل آورند، بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟