Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: تمهیدات راهور و طرح ویژه برای اربعین حسینی اندیشیده شده و طرح ویژه ترافیک اربعین در مهرماه از ورودی کنگاور تا مرز خسروی اجرایی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ فضل‌اله شیری  از اجرایی شدن دو طرح مهر و طرح ویژه ترافیک اربعین در مهرماه خبر داد و اظهار داشت: طرح ویژه ترافیک اربعین از مهرماه اجرایی می‌شود و نظارت بر اتوبوس‌هایی که زائران را به سمت مرزها جابه‌جا می‌کنند با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی از مبدأ تا مقصد انجام و طرح ویژه ترافیک اربعین به خوبی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به این‌که پلیس راهور تمام توان خود را برای خدمات‎رسانی به زائران اربعین انجام خواهد داد بیان کرد: امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین حسینی شاهد حجم بالای ترافیک در معابر درون شهری و معابر منتهی به پایانه‌های مرزی به سمت کشور عراق هستیم که به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از حداکثر توان، طرح ترافیکی ایام اربعین حسینی را با تمرکز بر معابر دورن شهری به مرحله اجرا درمی‌آورد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء انضباط ترافیکی، ایمنی و روان‌سازی ترافیک، ایجاد آرامش و رضایت‌مندی زائران و کاهش حوادث رانندگی در اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: علاوه بر نیروهای کمکی از استان‎های معین نیروهای پلیس راهور از شهرستان ثلاث، جوانرود و پاوه برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی برای همکاری فراخوان می‌شوند.

شیری با بیان اینکه طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود افزود: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح تا پایان سال جاری به استثنای روزهای تعطیل از ساعت 15 تا 20 در شهر کرمانشاه اجرایی می‌شود عنوان کرد: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

وی جریمه ورود به طرح زوج و فرد را 200 هزار ریال اعلام کرد و گفت: هر وسیله نقلیه‌ای که به محدوده‌‌های طرح وارد شود ممکن است در طول مسیر توسط چند نفر از همکاران که وی را رویت می‌کنند، با دست‌افزار هوشمند پلیس جریمه شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه طرح ویژه ترافیک اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی

به گزارش جماران؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است.

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز