Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@19:34:03 GMT

سهمیه ایران در آسیا 3+1 شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۸۷۸

سهمیه ایران در آسیا 3+1 شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشریه «الاتحاد» امارات امروز در گزارشی اعلام کرد که در ماه آینده(نوامبر) خبر بدی برای فوتبال امارات وجود دارد. در جدیدترین سهمیه بندی AFC برای کشورها در لیگ قهرمانان آسیا 2020 و 2021 سهمیه امارات از 3+1 به 2 +2 کاهش پیدا می کند و این حکم قطعی است.

پیش از این امارات و عربستان بالاتر از ایران قرار داشتند و از غرب آسیا 2 تیم کشور سهمیه 3+1 می گرفت اما بنا به گزارش این رسانه اماراتی سقوط این کشور در رده بندی جدید AFC به رده چهارم غرب آسیا قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب در رده بندی جدید AFC برای توزیع سهمیه ها در دو سال 2021 و 2022 لیگ قهرمانان آسیا بدین شکل شد: قطر و ایران به عنوان تیم اول و دوم رده بندی جدید در غرب آسیا سهمیه 3+1 گرفتند و عربستان و امارات به عنوان تیم سوم و چهارم رده بندی سهمیه 2+2 گرفتند.

256 43

کد خبر 1300007

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • علی‌ آقامیرزایی مسافر پاریس شد
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • قایقرانی المپیکی شد؛ فاطمه مجلل کیست؟ 
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران