Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانترین گلزن تاریخ بارسلونا، می تواند به جوانترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نیز بدل شود.

طرفداری - آنسو فاتی که دومین بازیکن جوان تاریخ بارسلونا است و موفق شد با 16 سال و 304 روز سن به جوانترین گلزن تاریخ بارسلونا نیز بدل شود، پس از رکوردهایی که در دیدار مقابل والنسیا از خود به جای گذاشت، اکنون در پی رکوردزنی در لیگ قهرمانان اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت یوفا، آنسو فاتی در صورت گلزنی در دیدار بارسلونا مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا می تواند با 16 سال و 322 روز سن به جوانترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شود که موفق به گلزنی در این مسابقات می شود. البته این دیدار آخرین شانس وی نخواهد بود، بلکه وی تا پایان مرحله گروهی مسابقات با گلزنی در هر دیداری می تواند این رکورد را به نام خود ثبت نماید.

رکورد قبلی در اختیار پیتر اوفوری کوایه است که 22 سال پیش به ثبت رسیده است. کوایه با 17 سال و 195 روز سن با پیراهن المپیاکوس دروازه روزنبورگ را در اکتبر 1997 باز کرد و جوانترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.

جوانترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا سن نام بازیکن بازی تاریخ 17 سال و 195 روز پیتر اوفوری کوایه روزنبورگ 5-1 المپیاکوس 1 اکتبر 1997 17 سال و 216 روز متئو کواچیچ دینامو زاگرب 1-7 المپیک لیون 7 دسامبر 2011 17 سال و 218 روز سسک فابرگاس آرسنال 5-1 روزنبورگ 7 دسامبر 2004 17 سال و 218 روز بویان کرکیچ شالکه 0-1 بارسلونا 1 آوریل 2008 17 سال و 241 روز مارتین کلین پاناتینایکوس 2-1 اسپارتا پراگ 27 فوریه 2002

اما آنسو فاتی حتی در صورت حضور در دیدار مقابل بروسیا دورتموند، در میان 5 بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا جای نخواهد گرفت.

جوانترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا سن نام بازیکن بازی تاریخ 16 سال و 87 روز سلستین بابایارو اندرلخت 1-1 استوا بخارست 23 نوامبر 1994 16 سال و 128 روز آلن هلیلوویچ دینامو زاگرب 0-2 پاری سن ژرمن 24 اکتبر 2012 16 سال و 148 روز یوری تیلمانس اندرلخت 0-3 المپیاکوس 2 اکتبر 2013 16 سال و 242 روز چاریس ماوریاس پاناتینایکوس 0-0 رابین کازان 20 اکتبر 2010 16 سال و 263 روز کنت زوهوره بارسلونا 2-0 کپنهاگن 20 اکتبر 2010

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!

لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنت محبوب رئالی‌هاست.

طرفداری | رئال مادرید به معنای واقعی کلمه، پادشاه اروپاست.

رئال مادرید در یک بازی نفس‌گیر موفق به شکست تیم قدرتمند منچسترسیتی در ضیافت پنالتی‌ها شد. دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی 1-1 رسیدند تا این رئال مادرید باشد که در ضربات پنالتی، دست پر از زمین خارج شده و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود. رئال مادرید اما آماری بی‌نظیر در رسیدن به مراحل نیمه‌نهایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

در 14 فصل اخیر برگزاری لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید 12 بار موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهاییِ معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان شده است. ثبات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا همیشه زبانزد عام و خاص بوده و حالا کهکشانی‌ها بار دیگر خودشان را در مرحله نیمه نهایی تورنمنت محبوب‌شان می‌بینند. در 13 دوره گذشته برگزاری این مسابقات رئال مادرید 5 بار به مقام قهرمانی رسیده و تنها در دو دوره موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهایی نشده است.

عملکرد فوق‌العاده رئال مادرید در صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است