Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@23:11:27 GMT

مجلس در مهر تعطیلات نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۶۹۶۹

مجلس در مهر تعطیلات نخواهد داشت

به گزارش جهان نيوز، اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره تعطیلات بیشتر از یک ماه مجلس شورای اسلامی  در تابستان اظهار کرد: برای آنکه تعطیلات مجلس بر روند کار نمایندگان تأثیر نگذارد جلسات روز دوشنبه را دو شیفت اعلام کرده‌ایم و در تلاش هستیم که وقت بیشتری برای جلسات علنی اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباسی افزود: به دلیل تعطیلات تابستان و کم شدن  جلسات  علنی، مجلس در مهر ماه تعطیلی نخواهد داشت و نمایندگان به مدت ۴ هفته در جلسات علنی حضور پیدا می‌کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ماه‌های آینده تلاش خواهیم کرد که بیشتر از زمان تعیین شده در آیین نامه داخلی برای برگزاری جلسات علنی وقت بگذاریم تا طرح‌ها و لوایحی که در نوبت صحن علنی قرار دارند زودتر مورد بررسی قرار بگیرند.

منبع:باشگاه خبرنگاران کپی متن خبر برچسب ها: مجلس نمایندگان

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: مجلس نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس تقاضای اعمال دو فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران مطرح شد که نمایندگان با آن موافقت کردند.

بعد از تصویب دو فوریت، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این دومین بار است که مجلس شورای اسلامی اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند، دولت اصل لایحه را ارائه دهد.

وی اضافه کرد: ما در برنامه هفتم توسعه نتوانستیم در صندوق کار را پیش ببریم، چون اساسنامه دچار اشکال است حداقل وزارت ارتباطات کار خودش را به درستی انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس