Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هاجر دباغی، ملی‌پوش فوتبال بانوان که برای فصل جدید لیگ برتر با تیم سپاهان قرارداد سفید امضا کرد، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به چند دلیل تصمیم گرفتم با سپاهان سفید امضا کنم. بنده از دوران کودکی علاقه زیادی به تیم سپاهان داشتم و همیشه جزو آرزوهایم بود بازیکن این تیم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی به خاطر اعتمادی که به مسئولین این باشگاه دارم و چون می‌خواستم فوتبال بانوان هم به سمت حرفه‌ای شدن قدم بردارد تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم. در طول همه این سال‌ها شاهد حمایت مسئولین باشگاه از فوتبال بانوان بودم و امسال هم قطعا این حمایت‌ها را شاهد خواهیم بود.

او در مورد فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: امروز قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد تیم خوزستان تا جایی که می‌دانم امسال به لیگ صعود کرده ولی فعلا مشکلاتی دارد که شاید نخواهد در لیگ برتر فعالیت کند. امیدوارم امسال لیگ منظمی داشته باشیم.

دباغی در خصوص وضعیت سپاهان در لیگ اظهار کرد: امسال دومین سالی است که تیم‌ها به صورت پویا در لیگ فعالیت می‌کنند همه این عوامل نشان دهنده پیشرفت فوتبال بانوان است. قطعا هدف ما قهرمانی در لیگ است و برای رسیدن به این عنوان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

بازیکن تیم سپاهان در پایان در مورد عملکرد تیم نوجوانان در تورنمنت کافا گفت: من با مهینی، سرمربی نوجوانان، در اولین دوره‌ای که به تیم‌ملی دعوت شدم کار کردم. به نظرم خیلی خوب می‌توانند در رده پایه نتیجه گیری کنند. تا جایی که من می‌دانم این تیم بدون هیچ برنامه‌ تدارکاتی به این بازی‌ها اعزام شده بنابراین کسب دو برد آن هم مقابل تیم‌هایی مانند تاجیکستان و قرقیزستان قابل تحسین است.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تاجیکستان فوتبال لیگ برتر برنا فوتبال بانوان خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت، صالح حردانی در بازی با شمس آذر به ترکیب اصلی بازگشت و از ابتدا برای تیمش به میدان رفت. وینگ بک راست آبی ها در این مسابقه پرتلاش و جنگنده ظاهر شد ولی می شد در دقایق پایانی، آثار مصدومیت را در عملکرد او مشاهده کرد.

این بازیکن در فاز دفاعی موثر ظاهر شد و با هشت عملکرد دفاعی، روز پرکاری را تجربه کرد. حردانیکه در این فصل حضور در پست های متفاوتی را تجربه کرده، پس از مصدومیتی که به آن دچار شد، می تواند در ادامه بازی های باقیمانده این فصل، به روند خوبش در هفته های پیشین بازگردد.

حردانی در پایان بازی با شمس آذر عکس یادگاری جالب توجهی با حامد حدادی گرفت که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازیکن ریز نقش آبی ها در کنار کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران ایستاده که اختلاف قد فاحش آنها جالب توجه است.

حدادی که بارها از علاقه اش به استقلال صحبت کرده، با بازیکن تیم محبوبش در این تصویر حضور یافت و حردانی نیز این تصویر جالب را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود