Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از کمیته امداد امام خمیمی(ره) استان کرمان، سهراب روستایی قائم‌مقام کمیته امداد امام خمیمی(ره) استان کرمان امروز دوشنبه، 25 شهریور گفت: کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها امسال در کرما‌ به یک میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش‌ یافته که ۱۸ درصد افزایش داشته است.
وی از راه‌اندازی بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها هفتم و هشتم شهریورماه در پایگاه‌ها و میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان کرمان برگزار شد و مرحله دوم این جشن نیز ۱۰ مهرماه در مدارس استان کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روستایی شعار جشن عاطفه‌ها را «با رنک مهر رؤیایی را بسازیم» بیان کرد و گفت: امیدواریم مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز امسال با حضور پرشور دانش‌آموزان و اولیاء دانش‌آموزان در سطح مدارس سراسر استان برگزار شود.
وی از توزیع 200 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان خبر داد و تأکید کرد: این پاکت‌ها مهرماه امسال هم‌زمان با بازگشایی مدارس و قبل از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی کمیته امداد جشن عاطفه ها مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس

محمدمهدی متحدزاده در مراسم افتتاحیه مرحله ۱۴ گانه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان فارس، گفت: مطابق روال سال‌های گذشته در مرحله ۱۴ گانه، مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه استان برگزار می‌شود.

او، نخستین منطقه را شهرستان داراب اعلام کرد و افزود: داراب در این مرحله میزبان متسابقان شهر‌های جویم، زرین دشت و فورگ بود که روز گذشته، این مسابقات برگزار شد.

متحدزاده تصریح کرد: امسال مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن دانش‌آموزان به میزبانی شهرستان‌ها و مناطق داراب، خرامه، اشکنان، قیروکارزین، سرچهان، فیروزآباد، اقلید، ارسنجان، خشت وکمارج، ممسنی، سروستان، سپیدان، ناحیه یک شیرازو لارستان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امروز نیز شاهد مسابقات منطقه خرامه بودیم، هدف از برگزاری مسابقات قرآن را آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن و عترت و کشف و پرورش استعداد‌های برتر قرآنی دانش‌آموزان عنوان کرد.

او تصریح کرد: مسابقات خرامه نیز امروز با حضور ۴۶۰ دانش‌آموز قرآنی، ۵۷ داور و مسئولان شهرستان‌ها و مناطق خرامه، مرودشت، زرقان و دردودزن برگزار شد.

متحدزاده در پایان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان این مرحله به مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان فارس راه پیدا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس