Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه اماراتی پیش از اعلام رده‌بندی جدید AFC برای سهمیه‌بندی کشورها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد ایران و قطر افزایش سهمیه دارند.

نشریه «الاتحاد» امارات امروز در گزارشی اعلام کرد که در ماه آینده (نوامبر) خبر بدی برای فوتبال امارات وجود دارد. در جدیدترین سهمیه بندی AFC برای کشورها در لیگ قهرمانان آسیا 2020 و 2021 سهمیه امارات از 3+1 به 2 +2 کاهش پیدا می کند و این حکم قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این امارات و عربستان بالاتر از ایران قرار داشتند و از غرب آسیا 2 تیم کشور سهمیه 3+1 می گرفت اما بنا به گزارش این رسانه اماراتی سقوط این کشور در رده بندی جدید AFC به رده چهارم غرب آسیا قطعی شده است.

بدین ترتیب در رده بندی جدید AFC برای توزیع سهمیه ها در دو سال 2021 و 2022 لیگ قهرمانان آسیا بدین شکل شد: قطر و ایران به عنوان تیم اول و دوم رده بندی جدید در غرب آسیا سهمیه 3+1 گرفتند و عربستان و امارات به عنوان تیم سوم و چهارم رده بندی سهمیه 2+2 گرفتند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم عربستان مشخص شد

بر اساس آمار رسمی منتشرشده، تورم عربستان سعودی در ماه فوریه به ۱.۸ درصد رسید، در حالی که در ماه قبل از آن ۱.۶ درصد بود.

به گزارش ایسنا، اداره کل آمار عربستان (گاستات) اعلام کرد که شاخص بهای مصرف‌کننده ماهانه در ماه فوریه عمدتا متاثر از قیمت مسکن، آب، برق، گاز و سایر سوخت‌ها بوده که نسبت به ماه قبل ۱.۲ درصد افزایش ثبت کرده است.

این صعود به دلیل افزایش ۱.۴ درصدی اجاره بهای مسکن است. قیمت اجاره بها به دلیل اهمیت نسبی بالای آن در سبد مصرفی عربستان با رقم ۲۱ درصد، محرک اصلی نرخ تورم در فوریه ۲۰۲۴ بود.

در ماه فوریه، هزینه‌های مواد غذایی و آشامیدنی نسبت به ماه قبل ۰.۴ درصد، در حالی که قیمت حمل و نقل ۰.۳ درصد کاهش یافت.

قیمت‌ در بخش‌های تفریحی و فرهنگی در ماه فوریه ۰.۲ درصد صعود کرد و پس از آن هزینه کالاها و خدمات شخصی بود که ۰.۱ درصد افزایش یافت.

از سوی دیگر، قیمت آموزش، رستوران، هتل و خدمات بهداشتی و درمانی در ماه فوریه نسبت به ماه ژانویه تغییر محسوسی نشان نداد.

در مقایسه با فوریه ۲۰۲۳، قیمت مسکن، آب، برق، گاز و سایر سوخت‌ها در ماه گذشته ۸.۵ درصد، در حالی که نرخ غذا و نوشیدنی ۱.۳ درصد افزایش یافته است.

به‌طور مشابه، قیمت رستوران‌ها و هتل‌ها ۲.۵ درصد افزایش یافت که ناشی از افزایش ۲.۲ درصدی هزینه‌های خدمات پذیرایی بود.

همچنین گاستات فاش کرد که هزینه‌های آموزش در ماه فوریه به دلیل افزایش قیمت آموزش متوسطه که ۴.۳ درصد افزایش یافت، ۱.۲ درصد صعود کرد.

در مقابل قیمت لوازم خانگی و نگهداری در ماه فوریه نسبت به ماه مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است. علاوه بر این، قیمت پوشاک و کفش در ماه فوریه نسبت به دوره سال قبل چهار درصد و نرخ حمل و نقل ۰.۹ درصد کاهش یافت.

در گزارش دیگری، گاستات اعلام کرد که شاخص قیمت عمده‌فروشی عربستان سعودی در ماه فوریه نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ به میزان ۳.۱ درصد افزایش یافته است و این افزایش ناشی از قیمت فرآورده‌های نفتی پالایش شده و مواد شیمیایی اساسی بوده که به ترتیب ۱۲ درصد و ۱۰.۸ درصد افزایش ثبت کردند.

به طور مشابه، شاخص قیمت عمده‌فروشی عربستان سعودی در ماه فوریه نسبت به ماه قبل ۱.۲ درصد کاهش یافت که ناشی از کاهش قیمت سایر کالاهای قابل حمل است که ۳.۲ درصد نزول کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احمد، نور لیگ امارات؛ از غیبت در جام ملت ها تا درخشش در لیگ داخلی! | لژیونر پلاس
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • افزایش نرخ تورم عربستان
  • تورم عربستان مشخص شد
  • عملکرد موفق بانک مرکزی در تحقق شعار سال
  • عرضه سوخت به خودرو‌های پلاک مخدوش ممنوع است
  • تیم ملی پدل ایران برای کسب عنوان سومی به مصاف امارات می‌رود
  • جام رمضان امارات| تیم ملی پدل ایران برای کسب عنوان سومی به مصاف امارات می‌رود
  • آیندهوون به دنبال خرید قطعی مدافع بارسلونا