Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:48:07 GMT

۵ محموله دام قاچاق در استان سمنان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۱۸۶

۵ محموله دام قاچاق در استان سمنان کشف شد

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پنج محموله قاچاق دام در استان سمنان کشف‌شده است، اظهار داشت: در چند روز اخیر ۳۳۱ رأس دام زنده بدون مجوز قانونی حمل شده بود که با هوشیاری و مشارکت نیرو انتظامی این محموله قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه دامداران با مجوزهای قانونی از دستگاه‌های مرتبط می‌توانند اقدام به خروج دام خود از محدوده استان سمنان کنند، افزود: برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان یکی از مهم‌ترین رویکردهای تعزیرات حکومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان تأکید کرد: دامداران موظف هستند نسبت به پلاک گذاری دام‌های خود به‌سرعت اقدام و برای خروج و جابه‌جایی دام مجوز قانونی دریافت کنند.

کد خبر 4719824

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق تعزیرات حکومتی سمنان ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر، با تأکید بر اینکه تخلفات مشاوران املاک زیر ذره بین تعزیرات حکومتی استان می‌رود، اظهار کرد: مشاوران املاک از دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن اجتناب کنند.
رحیمی آذر گفت: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف بوده و متخلفین تحت عنوان گرانفروشی محکوم خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاورین املاک تصریح کرد: اخیرا نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.
این مقام قضایی استان با بیان اینکه مشاورین املاک ملزم به نصب نرخنامه حق الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک