Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب برگزیت بر این باور است که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بار دیگر به تعویق خواهد افتاد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، نایجل فاراژ رهبر حزب برگزیت و از حامیان اصلی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در اظهاراتی تاکید کرد: روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بار دیگر به تاخیر خواهد افتاد چرا که تلاش بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای توافق دقیقه آخری با بروکسل از سوی پارلمان رد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین سازمان تجاری اروپا: برگزیت بدون توافق یک فاجعه خواهد بودنخست وزیر انگلیس: پیشرفت روزهای آینده برای توافق برگزیت مهم خواهد بود

وی در ادامه افزود: خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هم اکنون در هاله‌ای از ابهام و تردید قرار دارد، چرا که نخبگان سیاسی در لندن در حال توطئه با اتحادیه اروپا هستند تا به همه پرسی 2016 خیانت کنند.

در همه پرسی 2016 میلادی بیش از 52 درصد مردم بریتانیا به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای دادند.

فاراژ اظهار داشت: بریتانیا با بزرگترین چالش و بحران سیاسی از زمان جنگ های داخلی در قرن 17 روبرو شده است. در نشست 17 و 18 اکتبر اتحادیه اروپا، مقام های اروپایی و جانسون به یک توافق نسبی دست خواهند یافت و این توافق پیش از 31 اکتبر به پارلمان ارائه خواهد شد ولی من تصور می کنم این توافق در پارلمان تصویب نخواهد شد. بنابر این تصور من این است که ما 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج نخواهیم شد. در نهایت پارلمان انگلیس یا خواستار برگزاری همه پرسی دوم برگزیت خواهد شد یا برگزاری انتخابات سراسری.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا

نظرسنجی انجام شده توسط پارلمان اروپا نشان می‌دهد علی‌رغم برجسته نشان دادن مسئله مهاجرت غیرقانونی در رسانه‌ها، دغدغه اصلی رای‌دهندگان اروپایی «فقر، بحران هزینه‌های زندگی و محرومیت اجتماعی» است.

به گزارش گاردین، بهداشت، مسائل شغلی، دفاع و امنیت نیز همگی پیش از بحران مهاجرت قرار می‌گیرند. 

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد اکثر مردم بلژیک مایلند که پارلمان اروپا نقش کمتری در سیاست کشورشان داشته باشد.

افزون بر این، ۶۰ درصد رای دهندگان دیدگاه منفی نسبت به آمریکا داشتند که به گفته کارشناسان ممکن است به دلیل بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به ریاست جمهوری باشد.

انتخابات پارلمان اروپا قرار است از ششم تا نهم ماه ژوئن برگزار شود. این دهمین انتخابات پارلمانی پس از اولین انتخابات مستقیم در سال ۱۹۷۹ و اولین انتخابات پارلمان اروپا پس از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه) است. غالب نظرسنجی‌هایی که تا کنون انجام شده نشان می‌دهد احزاب راست‌گرا احتمالا اکثر کرسی‌ها را به دست خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی