Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل پورملائکه رئیس اتحادیه کیف و کفش مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: متاسفانه قیمت بالای کیف و کفش از رونق بازار کاسته است.

او ادامه داد: ۶۰ درصد مواد اولیه صنعت چرم ما وارداتی است که این امر و افزایش نرخ ارز سبب بالا رفتن قیمت کیف و کفش در مشهد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اتحادیه کیف و کفش مشهد با بیان اینکه هزینه تولید کفش داخلی انقدر بالاست که مردم از خرید آن صرف نظر می‌کنند، گفت: باید بازار را از داخل مدیریت کرد و این از وظایف سازمان حمایت از مصرف کننده و سازمان صمت است.

پورملائکه بیان کرد: متاسفانه محصولات صنعت چرم از سال ۹۵ تاکنون پنج برابر افزایش قیمت داشته است و دلیل اصلی این است که مدیریت و نظارت قوی در داخل کشور وجود ندارد. 

رییس اتحادیه کیف و کفش با بیان اینکه باید دولت تدابیری جهت بازار داشته باشد، افزود: سازمان حمایت از مصرف کننده باید به میدان بیاید و شبکه‌های تامین کالا با همکاری سازمان صمت و اتحادیه‌ها این معضل را از بازار رفع کنند تا بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ف. غ   افزایش پنج برابری محصولات صنعت چرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: متاسفانه تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل (تاناکورا) در مشهد افزایش یافته که گزارش تعداد و فعالیت آنها از سوی این اتحادیه به اتاق اصناف و اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسات رضوی اعلام شده است.

مهدی لسان طوسی افزود: طبق ماده ۶۲ قانون نظام صنفی، فروش و عرضه کالا‌های مستعمل یا تاناکورا ممنوع است و هر جا فروش آن دیده شود از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آن برخورد خواهد شد.

وی دلیل افزایش فروشندگان لباس‌های مستعمل در مشهد را کم شدن قدرت خرید مردم و افزایش تقاضا برای این نوع پوشاک عنوان کرد وگفت: این موضوع به شدت در دست بررسی است، زیرا ادامه فعالیت آنها به ضرر بخش تولید و عرضه کنندگان قانونی پوشاک در مشهد است.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد در پاسخ به این سوال که به چه علت واحد‌های عرضه کننده پوشاک دست دوم از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری معتبر در حال فعالیت هستند نیزگفت: دلیلش آن است که صاحب واحد صنفی یا فروشگاه پیش از این پروانه کسب برای فروش پوشاک نو گرفته، اما بعد نسبت به عرضه پوشاک مستعمل در همان محل اقدام کرده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود