Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان فرزاد دادخواه با اشاره به عملیات اجرایی پروژه ارتقای ایمنی محور کمربندی سپاهان شهر-ابریشم به طول ۱۲.۵ کیلومتر اظهار داشت: این پروژه که در مردادماه سال جاری آغاز شده بود در روزهای ابتدایی شهریور ماه به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه از پل راهداران آغاز و  تا  تقاطع قبل گردنه ابنیل  ادامه دارد،گفت: یک هزار و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشکار سازی با احیای خط کشی و ارتقای ایمنی محور یاد شده

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان بیان داشت: هدف از اجرای این پروژه آشکار سازی با احیای خط کشی و ارتقای ایمنی محور یاد شده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پروژه های زیادی در شهرستان ها در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده های استان در حال انجام است، گفت: از این میان می توان به آغاز عملیات ساماندهی تقاطع شهر باغشاد لنجان اشاره کرد.

ارتقای ایمنی لوپهای زیرگذر باغشاد - زاینده رود در جهت کاهش حوادث ترافیکی

دادخواه با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت ورودی و خروجی این میدان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال انجام شده است، افزود: هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء ایمنی در جهت کاهش حوادث ترافیکی در لوپهای زیرگذر باغشاد - زاینده رود بود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرای آسفالت ورودی و خروجی شهر باغشاد نیز در جهت ارتقاء تردد و ورودی و خروجی این شهر انجام شد.

مرمت و بهسازی و شانه سازی محور آستانه

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین از عملیات مرمت و بهسازی و شانه سازی محور آستانه خبرداد و اظهار داشت: مرمت و بهسازی محور آستانه شهرستان دهاقان با هدف ترانشه برداری و اصلاح میدان دید از اول  شهریورماه سال جاری  آغاز شد.

وی ادامه داد: این پروژه به صورت امانی و با ماشین آلات شهرستان انجام می شود و تا پایان شهریورماه به اتمام می رسد.

دادخواه انجام عملیات شانه سازی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای افزایش ایمنی و تردد محور آستانه اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه زمان بندی شده تا پایان شهریورماه تعریض جاده، شیب شیروانی و شانه ها اصلاح و جاده تعریض خواهد شد.

معاون راهداری استان اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی بهسازی و ایمن‌سازی ورودی روستای حنا شهرستان سمیرم نیز از جمله پروژه هایی است که در حال اجراست.

آغاز طرح ابرار در اصفهان

وی همچنین به آغاز طرح ابرار در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور اشاره و  گفت: با ابلاغ طرح ابرار، ترمیم و ساخت ۶۰ کیلومتر راه روستایی آغاز شد.

دادخواه گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی طرح ابرار در محور روستایی فهره شهرستان فریدونشهر، راه روستایی محور آنالوچه-قرقر شهرستان چادگان، راه روستایی گرموک-هونجان شهرستان سمیرم ، راه های روستایی محور دهق- میلاگرد شهرستان فریدن آغاز شده است.

کد خبر 4719814

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان

استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان با حضور در سامانه دوم آب‌رسانی در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از سامانه دوم آب‌رسانی اظهار کرد: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدها از از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع می‌شویم و با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه خانه سامانه دوم آب‌رسانی به‌زودی تکمیل شود.

استاندار اصفهان با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت پروژه خاطر نشان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های تحت پوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

کد خبر 740041

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • استفاده از پهپاد کاوشگر برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی در اصفهان
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور شیراز- مرودشت
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • ثبت بیشترین تخلف رانندگی در کمربندی غربی شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • اجرای پویش «چشم به راهیم» در باغ فدک
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت