Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@23:53:35 GMT

اعلام اسامی ۵۰ صنف جدید برای نصب کارتخوان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۲۴۴

به گزارش مهر، سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه ای به صاحبان حرف و مشاغل مشمول نصب، راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش فراخوان داد.

در این فراخوان آمده است:‌ در اجرای ماده ۳ آیین نامه اجرایی تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم و تبصره یک ماده مذکور در خصوص تعیین اولویت مودیان مالیاتی برای نصب راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش بر اساس قانون مزبور تمامی صاحبان حرف و مشاغل از ابتدای سال ۹۹ ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش پایانه پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی و صدور صورتحساب فروش مطابق مقررات می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از تمامی صاحبان مشاغل و حرف مذکور دعوت به عمل می آید که از ابتدای مهرماه سال جاری با مراجعه به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان مالیاتی کشور نسبت به ثبت سریال استاندارد پایانه/ پایانه های پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی (کارتخوان بانکی) اقدام نمایند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • فرار مالیاتی با پوزهای نمایشی
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تمدید شد
  • مهلت ویرایش اظهارنامه ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲ تا ۱۲ اردیبهشت
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد