Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از تالش، جلسه شورای اداری شهرستان تالش با حضور فرماندار،نماینده مجلس و سایر مسئولان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار تالش در جلسه شورای اداری شهرستان با تاکید فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب با همدلی مردم و مسئولین و رهبری مقام معظم شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عیسی مهدوی با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس افزود:شهرداران و بخشداران مسیرهای تردد دانش آموزان را ایمن و پر نشاط کنند

فرماندار تالش با تاکید بر اینکه دهیاران در مناطق روستایی در جهت پاکسازی مسیرهای تردد دانش آموزان اقدام کنند ، تصریح کرد: در مناطق شهری نیز شهرداران خط کشی و ایمن سازی مسیر را با هماهنگی شورای ترافیک انجام دهند.

وی با بیان اینکه آماده بالا بردن نشاط اجتماعی نقش زیادی در موفقیت و سر زندگی جامعه دارد ،افزود : از تلاش‌های معلمان پرتلاش شهرستان که موجب موفقیت های چشمگیر دانش آموزان تالش در کسب رتبه های بالای کنکور شده است، تشکر می کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترافیک دانش آموزان دفاع مقدس شورای اداری کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان

شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: درپی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و وقوع سیلاب، ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در قالب۷۲ گروه برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی در حال فعالیت هستند.

وی افزود افزود: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نیز در محور‌های موصلاتی هرمزگان مستقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام شدت بارندگی در شهرستان‌های بندرلنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی در روز‌های اخیر، توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدار‌ها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از رفت و آمد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند.

شرفی گفت: شهروندان قبل از تردد در محور‌ها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان