Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ۱۷۰۰ برنامه اجرایی در هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی با هدف بزرگداشت رشادتهای رزمندگان اسلام و گرامیداشت یاد شهدا برگزار می‌شود. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سردار حبیب شهسواری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه نتوانستیم دستاوردهای دفاع مقدس را به خوبی معرفی کنیم، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس اوج قله عظمت، هیبت، صلابت و اوج اقتدار و تمامیت معارف دینی و تجلی ایمان مردم در مقابله با دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

35 شهسواری افزود: کشور قدرتمند دنیا عراق را در جنگ با ایران حمایت می‌کردند اما مردم کشور باایمان و باور انقلابی خود در هشت سال مقاومت و دفاع از خاک میهن مشت محکمی بر دهان عراق زدند و درس عبرت بزرگی را به سایر کشورهای مستکبر در عاقبت کار متجاوزین دادند.

وی بیان کرد: مسئولیت کمیته نیروهای مسلح استان و کمیته بسیج استان در برگزاری هفته دفاع مقدس با سپاه شهدا آذربایجان غربی خواهد بود.

2000 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس استان بوشهر تدوین شداستان قزوین نیازمند ساخت موزه فرهنگ دفاع مقدس استنمایشگاه «یاد یاران» به مناسبت هفته دفاع مقدس در قم برپا می‌شود

شهسواری بابیان اینکه هزار و 700 برنامه اجرایی در هفته دفاع مقدس تدبیر شده است تصریح کرد: 31 شهریورماه رژه نیروهای مسلح از ساعت 9 صبح در بلوار مجاهد نستوه آذربایجان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامرضا حسنی انجام می‌شود، عصر یکشنبه 31 شهریور نمایشگاه دفاع مقدس در محل پارک اللرباغی افتتاح و برپا می‌شود.

فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: 1 مهرماه مراسم تجلیل از سربازان نمونه برگزار می‌شود همچنین دیدار با امام‌جمعه در این روز انجام می‌شود،2 مهرماه سلامتکده با شیوه درمانی سنتی در درمانگاه امام علی افتتاح می‌شود و پنجشنبه نیز غبارروبی مزار شهدا انجام می‌شود.

شهسواری افزود: کلنگ زنی پروژه برای ساخت 1000 واحد مسکونی بااعتبار 120 میلیارد تومان برای افراد تحت پوشش بهزیستی به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود که طبق برنامه ریزی‌های انجام‌شده تا آخر سال بعد تحویل داده می‌شود، ساخت 1000 واحد مسکونی دیگر نیز برای افراد تحت پوشش کمیته امداد قرارداد بسته‌شده و سعی بر این است تا آخر ماه 500 واحد آن تحویل این افراد شود.

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی