Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@10:26:35 GMT

سرویس مدارس شناسنامه‌دارمیشوند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۳۹۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان تاکید کرد: سرویس مدارس باید شناسنامه‌دار و استاندارد شوند تا دانش‌آموزان برای تردد با مشکل مواجه نشوند. ناطقان: محمودرضا عراقی روز دوشنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان همدان بیان کرد: برای جلوگیری از سوانح جبران ناپذیر باید مدارس به ویژه آموزشگاههای واقع در حاشیه جاده‌ها بازدید و برای ایمن‌سازی آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: با توجه به آغاز ماه مهر و سالتحصیلی جدید، ترافیک در دهه نخست این ماه ۳۰ درصد افزایش می‌یابد بنابراین به منظور جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی و سوانح احتمالی حضور پلیس به ویژه در معابر پرتردد و حاشیه مدارس بیشتر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اظهار داشت: برخی مواقع نصب یک علامت هشداری و بازدارنده در یک مکان مناسب یا یک سرعت‌گیر استاندارد می‌تواند از بروز سانحه رانندگی جلوگیری کند.

عراقی گفت: ۳۱ شهریور به نام روز جهانی بدون خودرو نامگذاری شده است که نهادهای مسئول از جمله شهرداری برنامه های برای این روز پیش بینی کند تا با بهره‌گیری از این فرصت بتوان استفاده از دوچرخه و پیاده روی را ترویج کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان بیان کرد: شهرداران پیاده رو سازی را نیز مدنظر قرار دهند چرا که برخی از تصادفات خودرو با عابر به علت نبود یا کم عرض بودن پیاده رو و حضور عابر در سواره رو رخ می‌دهد.

عراقی راه اندازی سامانه ۱۳۷ را کار مطلوبی دانست و اضافه کرد: مشارکت مردم در اصلاح امور به معنای استفاده از خرد جمعی و افکار عمومی برای پیشبرد کارها بوده و بسیار تاثیرگذار است که امید می رود این سامانه در سایر شهرها نیز راه اندازی شود. منبع: ایرنا برچسب ها: سرویس ، مدارس ، شناسنامه دار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرویس مدارس شناسنامه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد بازی های آسیایی ناشنوایان، در این جلسه دبیر کل ستاد بازی های آسیایی بر اهتمام در موضوعات اجرایی، اعتبارات، منابع مالی و ارتباطات با کشورهای میهمان تأکید کرد و از کارگروه خواست که به شکل مستمر این موارد را پیگیری کرده و گزارش آن را برای ارائه به ریاست ستاد بازی ها آماده کنند.

در جریان این جلسه، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه داد و در ادامه آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان درمورد چهار جلسه‌ گذشته گزارشی را بیان کرد.

همچنین در این جلسه، چارت تشکیلاتی بازی‌ها، زمان‌بندی و شرح وظایف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان "علی جوادی" ضمن ابراز امیدواری بر اهتمام همه ارکان اداره‌کل درجهت میزبانی شایسته تأکید و عنوان کرد: جلسه‌ آینده در حضور استاندار تهران برگزار خواهد شد.

این جلسه در حضور پوریا سهرابی مسئول دبیرخانه ستاد بازی‌ها، سید یوسف موسوی نسب مشاور امور بین‌الملل، صدیقه محرابی فراهانی مسئول دفتر مدیریت، علی پازوکی رئیس هیات ناشنوایان استان تهران، کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، پیام نظر رئیس روابط‌عمومی و علیرضا ابراهیمی مدیر رسانه‌ای کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895500

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان