Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-30@02:01:08 GMT

تجمع کارگران معدن آق دربند سرخس در مقابل فرمانداری

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۴۱۸

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، به دنبال به تعویق افتادن حقوق 10 ماهه معدنکاران و عدم توجه به وعده‌های داده شده از سال گذشته کارگران معدن آق دربند ، مقابل فرمانداری سرخس تجمع و سپس در نشستی با فرماندار مشکلات خود را مطرح کردند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حقوق فرماندار مشکلات معدن سرخس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند

مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بانوی کوهنورد ۳۵ ساله در دربند خبر داد و اظهار کرد: روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پی اطلاع مردمی‌به پایگاه امداد و نجات دربند مبنی بر ضعف و بی حالی و افت فشارخون کوهنورد خانم ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند (محدوده ایستگاه ۲ تله سیژ) بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: نجات گران پس از رسیدن به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه امدادی، مصدوم را به پایین ارتفاعات منتقل و در نهایت با اخذ رضایت شخصی مرخص شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با توجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان و گردشگران رخ می‌دهد، تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان باید نکات ایمنی و همچنین تغذیه مناسب پیش از کوهنوردی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رضایی در پایان افزود: شماره ۱۱۲ به عنوان ندای امداد و نجات هلال احمر به طور شبانه روزی آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده در جاده‌ها و کوهستان‌ها است.

کد خبر 6064976

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • تجمع مردمی و دانشجویی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی برپا می‌شود
  • تجمع جمعی از بانوان ایلامی مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان
  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • نجات خانم بدحال کوهنورد در ارتفاعات دربند
  • تعطیلی مجموعه تفریحی و گردشگری دربند صحنه در شب‌های قدر
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • برخورد قانونی با گردانندگان ۹ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در سرخس
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است