Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:29:12 GMT

کرمان باید به جایگاه گذشته برگردد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۴۲۶

کرمان باید به جایگاه گذشته برگردد

به گزاش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جمشید تقی زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز در دیدار با استاندار کرمان، از فدایی به عنوان استانداری فرهیخته، خوب و فهیم یادکرد و گفت: نیرو‌های بسیار خوب و فرهیخته‌ای در استان کرمان وجود دارد که می‌توان در سایر نقاط کشور نیز از حضور آن‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مقطع حساس کنونی در کشور، نشاط و امید باید از طریق ورزش در جامعه ایجاد شود و این موضوع از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

تقی زاده با اشاره به اینکه اراده و انسجام بالایی برای فتح قله‌های مسابقات ورزشی المپیکی و پارالمپیکی داریم، تصریح کرد: معتقدیم در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ سکو‌های بهتری باید فتح شود و سرود و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز درآید.

او با اشاره به اینکه کرمان در بخش‌های همگانی و قهرمانی در گذشته پایگاه اصلی کشور بوده است، گفت: باید این موضوع تکرار و این استان به جایگاه اصلی خود برگردد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران استانی در حوزه ورزش و جوانان باید حتما برای کار خود در حوزه همگانی و قهرمانی برنامه داشته باشند و امیدواریم کرمان نقش ویژه‌ای را در این راستا ایفا کند.

تقی زاده تاکید کرد: استان کرمان به لحاظ داشتن شرکت‌های بسیار خوب، اسپانسر‌های بسیار خوبی برای حوزه ورزش دارد و در سطح استانی باید حمایت‌های بیشتری از آن‌ها صورت گیرد.

محمدجواد فدائی، استاندار کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه متوسط فضا‌های ورزشی سرپوشیده و روباز در این استان از متوسط کشوری پائین تراست، گفت: این میزان در نقاط محروم از متوسط استان نیز پائین‌تر است که باید در یک فرصت قابل قبول، جبران شود.

او افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در وزارت ورزش و جوانان و استان کرمان، می‌توان مشکلات موجود را برطرف کرده و به اهداف پیش بینی شده دست یافت.

فدائی با تاکید بر اینکه استان کرمان در حوزه سمن‌های جوانان وضعیت مناسبی دارد، گفت: این استان به عنوان گسترده‌ترین استان کشور از یک سو با امکانات و از سوی دیگر با مشکلات زیادی روبروست که رفع این مشکلات نیازمند استفاده از امکانات موجود است تا برای حل مشکلات اقدام کنیم.

او به طولانی شدن روند انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل آن این بود که گزینه‌های خوب زیادی در استان وجود داشته و این امر انتخاب را دشوار کرده بود.

فدائی با تاکید بر اینکه وجود نیرو‌های توانمند یک ظرفیت برای این استان به شمار می‌رود، تصریح کرد: با وجود تلاش تمامی دست اندرکاران حوزه ورزش در استان کرمان، شبکه نسبتاً قابل قبولی در ورزش این استان ایجاد شده است.

او ضمن تقدیر از تمامی کسانی که در زمینه ورزش استان زحمت کشیده اند، بیان داشت: حوزه ورزش در استان کرمان ظرفیت‌های خوبی دارد و در مسابقات ورزشی تیمی و گروهی، انفرادی و ورزش همگانی برنامه‌های خوبی در این استان تدوین شده و دنبال می‌شود.

فدائی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و تعامل در بدنه ورزش و جوانان و همکاری این اداره کل با سایر دستگاه‌های اجرایی شاهد پیشرفت‌های روز افزون در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/ب

دیدار معاون وزیر ورزش با استاندار کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین روز از هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد امروز ۲۹ فروردین با حضور اسکی بازان سرشناس خارجی از جمله سوفیا نادیرشینا قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ در پیست بین المللی توچال برگزار شد.   در پایان رقابت‌های امروز در بخش مارپیچ بزرگ بانوان سوفیا نادیرشینا از روسیه، در جایگاه نخست قرار گرفت. اولگا نایدیاکینا روس دوم شد و شیما یارخواه اسکی باز شایسته کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفت.   همچنین در بخش مارپیچ بزرگ آقایان، نتایج روز نخست تکرار شد و دمیتری کارلاگاچف از روسیه اول شد و کنستانتین سانیکوف و ایلیا خورتین روس به ترتیب دوم و سوم شدند.   حاج عیسی ساوه شمشکی، مشاور وزیر ورزش و ناظر کمیته ملی المپیک و دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس فدراسیون، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان. سید مرتضی صید، پیمان جانی و ایوان مربی بلغاری نیز با حضور در پیست بین المللی توچال از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودند.

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم