Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:56:47 GMT

نیسان طراحی صندلی‌های خودرو را برای گیمینگ به کار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۴۷۸

نیسان طراحی صندلی‌های خودرو را برای گیمینگ به کار گرفت

شرکت نیسان به تازگی طرح صندلی‌های بازی‌(گیمینگ) را ارائه داده که در ساخت آن‌ها از صندلی‌های خودروهای این شرکت الهام گرفته‌ شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت خودروسازی "نیسان" با دو شرکت "FaZe Clan"  و "OpTic Gaming" همکاری کرده و سه صندلی بازی طراحی کرده که برای برخی از خودروهای این شرکت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک صندلی، "جی‌تی‌-آر نیسمو"(GT-R Nismo)  نام دارد و یک صندلی مسابقه است که از ورقه نازک فیبر ساخته شده و سیستم صوتی آن در یک هدست تعبیه شده است.

صندلی دوم "آرمادا"(Armada) نام دارد که از ناحیه کمر کاربر پشتیبانی می‌کند و سیستم کنترل آب‌وهوا در آن به کار گرفته شده است.

صندلی بعدی "لیف"(Leaf) نام گرفته و در ساخت آن از یک خودرو برقی دوستدار محیط زیست تقلید شده است. همچنین یک پورت شارژر "یواس‌بی"(USB) هم در آن قرار دارد.

در حال حاضر، نیسان برنامه‌ای برای ساخت این صندلی‌ها ندارد. با این حال قصد دارد واکنش عموم مردم در برابر این صندلی‌ها را ارزیابی کند تا دریابد مردم نسبت به کدام صندلی تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد که صندلی "GT-R" با واکنش‌های مثبت‌تری مواجه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیسان موتور صندلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: با اعلام حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو رونیز یک گروه امدادی به محل حادثه واقع در جاده روستای ازان به روستای حسن رباط اعزام شد.


محمد جواد نوروزی افزود: یک نفر در صحنه حادثه جان باخت و یک مصدوم این حادثه با کمک نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ وزوان به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • فرایند ساخت گلدان سیمانی با استفاده از صندلی پلاستیکی قدیمی (فیلم)
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند؛ از روکش صندلی تا کف پوش!
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح