Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:05:59 GMT

نمایشگاه استقبال از مهر در شرق تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۵۶۰

نمایشگاه استقبال از مهر در شرق تهران آغاز شد

برگزار کننده نمایشگاه استقبال از مهر روز دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه ۲۴۰ غرفه شامل لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و عرضه کالاهای تنظیم بازار(دفتر دولتی، گوشت قرمز و مرغ، شکر و برنج) برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا رفیعا با بیان اینکه اجناس با تخفیف ۵ تا ۲۵ درصدی عرضه می شود ادامه داد: هدف از ایجاد این نمایشگاه‌ها این است تا عموم مردم بتوانند اجناس خود را با قیمتی مناسب تر تهیه کنند.

به گفته وی نمایشگاه استقبال از مهر با حمایت اصناف تهران و اتحادیه ها تهران برپا شده و مردم می توانند از ساعت ۱۱ تا ۲۲ از این محل بازدید کنند.

نمایشگاه استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس در تهرانپارس، خیابان استخر، خیابان ۲۴۴(صفایی فراهانی) - درب شرقی سازمان گوشت تا ۵ مهر ماه دایر است.

تهرام/۷۲۴۷//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنظیم بازار تهران اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به عرضه صنایع‌دستی و سوغات در بازارچه‌های نوروزی

غلامعلی حیدری امروز پنجشنبه در نشست ستاد خدمات سفر و کاهش تصادفات این استان خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: با این وجود نیاز است تا برای تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران تا پایان تعطیلات مراقبت و نظارت بیشتری انجام گیرد.

به گفته وی، نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که درصد بالایی از مسافران ورودی به استان از خدمات ارائه شده رضایت داشتند.

وی ادامه داد: رضایت گردشگران از یک سو حاصل تلاش‌ها و خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های ستاد سفر است و از سوی دیگر نشان‌دهنده مهمان‌نوازی، خونگرمی و استقبال خوب مردم استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای استقبال بهتر از گردشگران در ورودی شهر‌های استان مراسم استقبال ویژه انجام و در خصوص زیباسازی و نظافت این نقاط مراقبت شود.

وی با اشاره به رونق فعالیت واحد‌های بوم‌گردی در استان، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا استان به پایلوت گردشگری و بوم‌گردی تبدیل شود و در همین راستا با توجه به شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" می‌توان از این فرصت در راستای رونق تولید و اشتغال بهره‌گیری کرد.

حیدری بر نظارت بیش از پیش بر تردد‌های درون و برون شهری و اعمال قانون در خصوص خودرو‌های متخلف تاکید کرد و گفت: تصادفات جرحی افزایش داشته است که با توجه به آغاز موج دوم سفر‌ها با استقرار خودرو‌های چراغ‌گردان در جاده‌های ارتباطی می‌توان تا حدی زیادی از وقوع تصادفات جلوگیری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همچنین روشنایی ورودی شهرها، آشکارسازی و علائم در جاده‌های ارتباطی مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

چهارمحال و بختیاری مهد سوغات و جاذبه های گردشگری+فیلم

حیدری افزود: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در ادامه سفر‌های نوروزی و آیین "سیزده به در" رعایت شود.

وی همچنین در خصوص خسارت‌های ناشی از سیلاب‌های اخیر نیز گفت: میزان خسارت‌ها هرچه زودتر برآورد و به وزارت کشور اعلام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • توجه به عرضه صنایع‌دستی و سوغات در بازارچه‌های نوروزی
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • استقبال مردم کردستان از مرحله دوم طرح فجرانه
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • آبزیان حرام گوشت در بوشهر معدوم سازی شدند
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم