Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم عزاداری هیئت «اصحاب عاشوراییِ» دانشگاه علامه طباطبایی(ره) در سه شب پایانیِ دهۀ دوم محرم، با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین شریفی و مداحی محمد بیابانی در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود.

این هیئت طبق روال گذشته، با شعار «راه حسین، مقصدِ ماه محرم است» آغازبه‌کار می‌کند. اهدای بسته‌های فرهنگی، برپایی غرفۀ کتاب و همچنین برگزاری مسابقۀ کتاب، از دیگر بخش‌های این هیئت دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبۀ هفته جاری، مورخ  ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریورماه، رأس ساعت ۲۱ در مسجد امام علی(ع) دانشگاه علامه طباطبایی(ره) واقع در دهکدۀ المپیک، برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://t.me/atu_ashuraeei مراجعه کنند.

کد خبر 4719875

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم عزاداری ماه محرم دانشگاه علامه طباطبایی عاشورا کربلا امام حسین ع کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ماه محرم نشست علمی مراسم عزاداری معرفی کتاب امام موسی صدر آیت الله جوادی آملی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران رادیو گفتگو اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، یاد و خاطره‌ی شهیدان امیرمحسن حسن نژاد، حسین انتظاریان و حسین سرسنگی گرامی داشته شد.

حجت الاسلام دادآفرین سخنران این مراسم گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و هست.

حجت الاسلام دادآفرین گفت: از دست دادن یک جوان برای خانواده سخت است، اما شهادت مقامی است که انسان باید به آن غبطه بخورد نه اینکه غصه بخورد.

وی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: کسانی که امروز این توطئه‌ها را طراحی کردند در راس آن آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز
  • انتشار قطعه تصویری «بزن سر دیو» توسط هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد