Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سه مجموعه‌ای که ضمن تنوع موضوعات و مضامین، به آسیب‌های اجتماعی و موضوع‌های خانوادگی نیز می‌پردازند و آگاه سازی مخاطب را در دستور کار قرار داده اند. تاریخ انتشار: 13:08 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۰۸۲

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در ادامه پویایی و افزایش تولید سریال‌های سیما، با گذشت ایام عزاداری دهه اول محرم، مجموعه‌های تلویزیونی جدیدی روی آنتن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه مجموعه‌ای که ضمن تنوع موضوعات و مضامین، به آسیب‌های اجتماعی و موضوع‌های خانوادگی نیز می‌پردازند و آگاه سازی مخاطب را در دستور کار قرار داده اند.


***«ستایش ۳» در زمان حال

نخستین سریالی که این شب‌ها روی آنتن می‌رود، فصل سوم «ستایش» است. سریالی که دو فصل قبلی آن استقبال بسیار خوبی را در پی داشت و همین امر منجر به رسیدن آن به فصل سوم شد.

«ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب، یک ملودرام خانوادگی است که روابط عاطفی و انسانی و همچنین اخلاق، مضمون این سریال را تشکیل می‌دهد. داستان این سریال که در فصل‌های قبلی در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ می‌گذشت، در فصل سوم به ماجرا‌های خانواده ستایش در زمان حال می‌پردازد.

دورانی که فرزندان ستایش به بزرگسالی رسیده اند و با چالش‌های جدیدی مواجه هستند. همچنین حشمت فردوس، پدر شوهر ستایش و پدربزرگ فرزندان وی که در فصل قبلی رفتار ناجوانمردانه‌ای با ستایش داشت و موجب راندن او و فرزندانش از خانه شد، در این فصل به جست وجوی آن‌ها می‌پردازد و ...

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داودنژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی، علی میلانی از بازیگران فصل سوم سریال «ستایش» هستند.

***«مرضیه»، اختلاس در یک ملودرام خانوادگی

«مرضیه» عنوان دومین سریال شبانه سیماست که هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این سریال به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی علی اوجی، از آثار مناسبتی سیما برای ایام محرم است.
سریالی که با پرداختن به داستانی در فضایی امروزی، مفاهیم عاشورایی را با مسائل اجتماعی و اخلاقی پیوند زده است. «مرضیه» نیز یک ملودرام خانوادگی است که از دریچه خانواده به چالش‌های جامعه می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می‌شود. این انتخاب اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و ...

آنچنان که قبلا هم اعلام شده بود، یکی از مضامین محوری این سریال، فساد اقتصادی و اختلاس است. این اولین بار است که در یک سریال که به مناسبت ماه محرم تولید شده، داستانی خانوادگی در ارتباط با مسائل و مفاسد مالی به تصویر کشیده شود.

فلورا سام، کارگردان سریال «مرضیه» درباره این سریال گفته بود: «قصه ما به یک مساله اجتماعی برمی گردد. یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ در سریال نمایان می‌شود که خانواده‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، مختار سائقی همراه با آتیلا پسیانی گروه بازیگران «مرضیه» را تشکیل می‌دهند.

***باز شدن یک پرونده حساس امنیتی در «ترور خاموش»

«ترور خاموش» سریال جدید شبکه یک سیماست که هر شب حدود ساعت ۲۲:۱۵ به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری پخش می‌شود. این سریال در ژانر جاسوسی و معمایی و در قالب اکشن و تعقیب و گریز ساخته شده است.

موضوع «ترور خاموش» نیز جدید و بکر است و در آن از یک مسئله مهم امنیتی پرده برداشته می‌شود. مهم از این نظر که سوژه «ترور خاموش» با زندگی شخصی تک تک مردم کشورمان مربوط می‌شود. این سریال، یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین موضوعات امنیتی کشور در زمینه قاچاق مواد مخدر و مافیای سازمان یافته مواد مخدر را بازگشایی کرده است.

«ترور خاموش» بر اساس یک پرونده واقعی به تصویر کشیده شده است؛ پرونده‌ای که رسانه‌ها قبلا درباره آن اخبار یا گزارش‌هایی را منتشر نکرده بودند و مردم برای اولین بار در یک سریال جذاب تلویزیونی از آن آگاه و با خبر می‌شوند. همچنین در این سریال برخی دیگر از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و حاشیه نشینی نیز مطرح می‌شود.

رضا یزدانی خواننده تیتراژ پایانی این سریال است. وی دو قطعه دیگر را نیز برای این سریال خوانده است که به زودی رونمایی خواهند شد.

بازیگران سریال «ترور خاموش» نیز عبارتند از: سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی‌پور، ستاره اسکندری، رضا مولایی، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی، سامیه لک، مهدخت مولایی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی‌تبار، علی جلالی، آوا دارویت و هادی نوری.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال ستایش سریال مرضیه سریال ترور خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: اسرائیل مانع کمک‌رسانی به شمال غزه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، مشاور رسانه ای نهاد امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی «آنروا» هشدار داد با توجه به قطع کمک رسانی به این نهاد، شرایط آن به دشواری پیش می رود.

مشاور رسانه ای آنروا روز پنج شنبه اعلام کرد که وضعیت آنروا با توجه به تعلیق کمک های مالی برخی کشورها، بسیار دشوار است.

این مقام آنروا در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که آنروا با این حال به کار خود ادامه می دهد و کمک ها را در پناهگاه آوارگان و اطراف آنها توزیع می کند.

به گفته مشاور رسانه ای آنروا، ارتش رژیم صهیونیستی از ورود کارکنان آنروا به شمال غزه جلوگیری می کند.

این مقام آنروا هشدا داد که شمال نوار غزه به سرعت در حال نزدیک شدن به قحطی است و ورود کاروان های کمک رسانی به شمال این باریکه صورت نمی گیرد.

این مقام آنروا تاکید کرد که هیچ جایگزینی برای گذرگاه های زمینی برای رساندن کمک به شمال نوار غزه وجود ندارد وکمک های هوایی تاثیر محدودی بر بهبود شرایط در غزه دارد.

این مقام آنروا یادآور شد که روند پیچیده بازرسی از سوی اشغالگران، مانع ورود کامیون ها از گذرگاه رفح می شود.

کد خبر 6064380

دیگر خبرها

  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • آنروا: اسرائیل مانع کمک‌رسانی به شمال غزه می شود
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • جبلی: پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیستیم
  • واکنش رئیس رسانه ملی به پرداخت‌های غیرمعقول به چهره‌ها
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما نسبت به سال گذشته
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی