Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@05:21:27 GMT

دشمن و ظرفیت‌های واقعی کشور را بشناسیم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۶۳۰

دشمن و ظرفیت‌های واقعی کشور را بشناسیم

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی، امروز ۲۵ شهریور، در یادواره شهدای عملیات کربلای ۲ با محوریت سردار شهید محمود کاوه اظهار کرد: براساس اسنادی که از شهدا باقی مانده و بیان شهدا و وصیت نامه‌ها همه شهدای ما یک هدف داشتند و آن هدف استقرار نظام مقدس اسلامی، استحکام، بالندگی و گسترش این نظام مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این هدف شهدا باید برجسته شود، افزود: شهدا برای این هدف جان خود را در کف دست گذاشتند و رضایت شهدا در این است که به اهداف آنان بپردازیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه ضمن پرداختن به فصائل شهدا و استفاده نسل‌ها باید اهداف شهدا تبیین شود، تصریح کرد: با نثار خون شهدا جغرافیای مرزی تبدیل به جغرافیای اعتقادی شده است.

نظری ادامه داد: اگر شهدا با مظلومیت و نداری امکانات مادی اما قدرتمندانه در مقابل دشمن ایستادگی می‌کردند، امروز باید به خود ببالیم که در اوج اقتدار فرزندان امت اسلامی و تحت اندیشه انقلابی از این نظام دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام اسلامی در اوج قدرت و افتخار نتیجه خون شهداست، افزود: باید آمریکا و دنیای کفر را آنگونه که هست بشناسیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با اشاره به عزت و قدرت نظام در مقابل به زانو درآمدن استکبار، اظهار کرد: امروز آمریکا به شدت نیاز به دلارهای صعودی که سرمایه مسلمانان است، دارد.

نظری با اشاره به بهم ریختگی اجتماعی آمریکا، تصریح کرد: باید در محضر شهدا سر تعظیم فرود آوریم، فضائل شهدا را بیان کنیم و اهداف آنان را بسیار برجسته کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد ساقط کردن نظام مقدس اسلامی است، افزود: اگر بناست عزتمند و مستقل باشیم و مشکلات خود را در عرصه‌های مختلف خود حل کنیم، راه مبارزه است و راه دومی وجود ندارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی بیان کرد: باید خط شهدا را که ایستادگی در مقابل ایادی استکبار است، دنبال کنیم.

نظری ادامه داد: مذاکره پاسخ نمی‌دهد؛ مذاکره نمی‌تواند جایگزین مبارزه شود، مذاکره باید در طول و راستای مبارزه باشد نه به جای مبارزه.

وی با تاکید بر مبارزه در تولید، مبارزه در مصرف، مبارزه در حوزه شئون اقتصادی جامعه، ادامه داد: مشکل بعضی از مسئولان این است که در نگاه به دشمن، دشمن را آن گونه که وجود دارد تفسیر نمی‌کنیم و در داخل نیز واقعیت‌ها و ظرفیت‌ها را نمی‌بینیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی یادآور شد: باید در میدان تقابل، دشمن و خود را همانطور که هست ببینیم و بشناسیم برای اینکه بتوانیم از ظرفیت‌های کشور بهره ببریم.

خاطرات دفاع مقدس نشر یابد

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خاطرات دفاع مقدس باید نشر پیدا کند، اظهار کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تکلیف همه ما و مسئولین در این رابطه سنگین است.

وی افزود: ۴۴ شهید از خراسان‌جنوبی در عملیات کربلای دو حضور داشته‌اند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: نامگذاری فرودگاه بیرجند و شرکت گاز قاین با نام شهید محمود کاوه و برگزاری یادواره این شهید از جمله اقداماتی است که برای زنده نگه داشتن یاد این شهید در این استان انجام شده است.

قاسمی یادآور شد: برگزاری این یادواره‌ها باعث نشر پیام شهدا و ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس می‌شود.

سردار شهید محمود کاوه یکم خرداد ۱۳۴۰ به دنیا آمد و ۱۱ شهریور ۱۳۶۵ در عملیات کربلای دو در منطقه حاج عمران به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی سپاه شهید محمود کاوه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرمانده سپاه لرستان بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار نعمت‌اله باقری در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت: شعار امسال نیز با شعارهای سال قبل مقام معظم رهبری یک پیوستگی دارد که اگر ما از همان ابتدا در حوزه‌های مختلف آن را محقق می‌ساختیم، امروز با مشکلات کمتری مواجه بودیم.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه شاه کلید اصلی برای تحقق شعار امسال مردم هستند، بیان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مردم با حضور همیشگی خود در صحنه، موفقیت‌های بی‌شماری را رقم زده‌اند.

سردار باقری با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد، بیان کرد: بخشی این مهم همچون تکیه بر تولید در فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری نشان داده شد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در لرستان گفت: بازگویی و بازنشر الگوهای موفق و همچنین تقویت آموزش‌های مهارتی تحقق شعار سال بسیار موثر هستند.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی متناسب با بازار کار استان نیست، افزود: واگذاری اعتبارات تبصره ۱۸ متناسب با سازمان‌های مرتبط با تولید نیست و باید مراقب بود که این اعتبارات به انحراف نرود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان از حمایت از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم خبر داد و گفت: مقرر شد طی یک ماه این ایده‌ها شناسایی و از آن‌ها حمایت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894508

دیگر خبرها

  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • صنایع دستی خراسان جنوبی را بشناسیم
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • افشای محل و زمان جلسه شهید زاهدی در کنسولگری به دلیل ضعف اطلاعاتی؟
  • چنان سیلی به اسرائیل می‌زنیم که بلند نشود
  • تاکید فرمانده سپاه لرستان بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید