Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:55:15 GMT

قتل ۲ تن در درگیری طایفه ای ملایر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۶۳۹

قتل ۲ تن در درگیری طایفه ای ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اختلافات قبلی زمینه ای برای بروز درگیری بین این دو طایفه بر روی زمین های کشاورزی در روز گذشته شد.

وی اضافه کرد: این افراد با استفاده از سلاح شکاری به سمت هم شلیک کرده که بر اثر این درگیری از هر طرف یک تن مجروح و در بیمارستان جان می بازند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: تیم های پلیسی بی درنگ در محل حضور یافته و ۱۱ تن از مسببان اصلی این درگیری را بازداشت می کنند همچنین هر ۲ قاتل شناسایی و دستگیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلگی اضافه کرد: به منظور برقراری امنیت در این روستا و پیشگیری از درگیری های احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شده و دادستان و بازپرس ویژه نیز چند نوبت در این محل حضور یافتند.

وی یادآوری کرد: عامل اصلی بروز این درگیری طایفه ای مربوط به اتفاقی است که چند سال پیش رخ داد با این توضیح که ۲ نوجوان بر سر بازی با یکدیگر درگیر شده و این نزاع زمینه برای کدورت و کینه جویی شده است.

چهارشنبه هفته گذشته ۲ شهروند اسدآبادی به علت اختلاف ملکی در دادگستری اسدآباد حضور یافتند که برادرزاده یکی از طرفین، مقابل این نهاد قضایی به فرد مقابل حمله ور شده و با ضربه سلاح سرد به قسمت گردن، او را به قتل رساند و پلیس این فرد را در تهران دستگیر کرد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درگیری دادستان ملایر انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد امروز (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغولستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

کد خبر 6082270

دیگر خبرها

  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌